Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Antec GX505

Hej sweclockers!

Jag har tänkt byta chassi på speldatorn, då det jag har nu har sämst kvalite, låter mycket, och inte har någon plats för kabeldragning.

Jag tycker att Antec GX505 verkar bra, med helt okej isolering, bra pris, fönster på sidan, och att det ingår 3 stycken blåa fläktar, då de passar det temat som jag ska ha på min setup.

Så jag undrar om ni som köpt det är nöjda, funkar allt bra, hur är det med kabeldragning, luftflöde och ljud?
Låter de medföljande fläktarna mycket? Mer än 25db?

Permalänk

Har ett Antec GX505 och jag är nöjd med det.
Kabeldragningen går att göra på baksidan, men det är inte jättemycket utrymme.

Enda nackdelen jag har är att fläkten som sitter nedanför plexiglaset verkar vilja flytta mer luft än vad hålet tillåter, så det blir ett jobbigt brus där, men det borde lösas med typ adptrar eller liknande....

Permalänk
Skrivet av MartinAberg:

Har ett Antec GX505 och jag är nöjd med det.
Kabeldragningen går att göra på baksidan, men det är inte jättemycket utrymme.

Enda nackdelen jag har är att fläkten som sitter nedanför plexiglaset verkar vilja flytta mer luft än vad hålet tillåter, så det blir ett jobbigt brus där, men det borde lösas med typ adptrar eller liknande....

Nu så har jag haft det i några månader, och ja, den fläkten låter lite extra om man kar på högsta fläktinställningen, vilket kan vara något störande. Är för övrigt nöjd med det för det låga priset.

Skickades från m.sweclockers.com