Permalänk
Medlem

kikichi - bedömning

Jag har pillat ihop en sida och skulle vilja veta vad ni tycker...
Jag har lekt med genomskinliga lager och annat skoj så sidan kommer förmodligen bara fungera tillfredsställande i IE6.
Någon med opera/netscape/mozilla kan kanske posta ett skärmskott på hur det ser ut annars?

Aja, adressen är www.kikichi.tk - och jag vet att menyn är jobbig

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ska texten ha en grå bakgrund har den inga problem.
(Moz)

Visa signatur

Schemer: "Buddha is small, clean, and serious."
Lispnik: "Buddha is big, has hairy armpits, and laughs."

Permalänk
Medlem

genomskinlig grå bakgrund ska det vara. annars ser det inte klokt ut

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem

Nja den är ju knappast det

Visa signatur

Schemer: "Buddha is small, clean, and serious."
Lispnik: "Buddha is big, has hairy armpits, and laughs."

Permalänk
Medlem

Aj, det var en av dom snyggaste hemsidorna som jag har sett på mycket länge...
Det enda negativa var att menyn var som en rullningslista... som du sa, den var lite jobbig...
Men annars mycket snyggt !

Permalänk
Medlem

Popup-fönster ogillas. Men det kanske bara är jag. I övrigt var den helt ok.

Visa signatur

"Kärlek är sådant som växer på träd och ibland trillar ner."
nicklas.gummesson.net

Permalänk
Medlem

J!mb0, tackar är rätt nöjd med den faktiskt ... Om du kommer på något sätt man kan ha menyn där den är utan att rulla så är jag öppen för förslag

Viddo, Jag gillar inte popups själv men när jag gör en sida vill jag göra den så långt bort man kan komma från mina tidigare alster. Och jag hade aldrig använt popups innan så det fick bli det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

l ä s k i g t segladdad (56k) =/ gj annars

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

snygg sida... den fungerar dock inte i Netscape 7.02 backgrunden till texten blir grå som hos gribber

Visa signatur

Dator: AMD 5800X, ASUS RTX3060, 32GB RAM, Windows 10
Server: Intel NUC i5-4250U, 16GB RAM, Debian

Permalänk
Avstängd

snygg, men vet inte om det bara var jag som missade den, men finns det någon knapp för att stänga den?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

splashscreen OCH popup ger mig kräkkänslor...

Permalänk
Medlem

Bara synd att sidan inte fungerar i Opera

Permalänk
Medlem

Så här ser den ut i mozilla iaf:

Visa signatur

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Permalänk

Inte särskilt vacker. Segladdad. Ej optimerad. Oklart syfte. "Portfo" är ingen portfolio, vilket man kanske kunde tro. Om du har gjort 3d-modellen själv så ser i alla fall den bra.

Och ja, du bad om kritik

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

Jag tycker sidan har bra färgkomposition (desajn med andra ord), men du har gjort om Lulu från FFX(final fantasy tio) om jag inte tar fel, vilket är mindre roligt...

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows