Permalänk
Medlem

HTC Vive - Intressekoll

Säljes pga utrymmesbrist efter att ha flyttat datorhörnan till annat rum.

Använt i ca 20-30 timmar totalt, har legat i sin låda i ungefär en månad sedan senaste användning.

Fungerar som det ska. Inga döda pixlar, skärmarna är inte solljusskadade, har inte haft några problem med tracking som inte gått att lösa.
Alla medföljande tillbehör ligger varsamt nedpackade i lådan, vissa fortfarande oanvända i sin plastförpackning.
Ansiktsdynor kanske man vill ha nya, men jag har inte haft några särskilt svettiga sessioner under tiden jag haft Viven i min ägo, så de lär duga till den som inte är kräsen av sig

Köptes på webhallen 26:e maj för 9490 kr, kvitto finns.

Utgångspris: 7500 kr

Priset kan gå ned vid eventuella byten.
Jag är i första hand intresserad av datorskärmar (22" och uppåt) och Playstation 4 + spel, men annat kan också vara intressant. Kom med förslag ifall ni har saker ni vill bli av med!

Upphämtning i Stockholm är det som gäller, men leverans till andra platser kan diskuteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@MiDX: bud 7500 kr, se PM

Mvh,
Thomas

Permalänk
Medlem

!OBS!

Updatering:
Efter att ha kopplat in enheten igår för att säkerställa att allt fungerar som det ska så upptäckte jag att båda kontrollerna har detta problem: https://www.youtube.com/watch?v=yKFJNaOnEoo

Jag har pratat med webhallen idag och fick höra att jag ska lämna in hela paketet för att göra en reklamation, och får då i sånt fall en helt ny tillbaka.

Priset kan då gå upp en aning iom att det kommer vara en ny vara i obruten förpackning.

Permalänk
Medlem

Bjuder 7600kr och hämtning!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Kan du tänka dig att skicka?

Vet att frakten kommer köpt en del...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Kan du tänka dig att skicka?

Vet att frakten kommer köpt en del...

Får se när jag får tillbaka den, hör av mig om hur det blir. Kan dröja upp till 2 veckor tydligen. Om jag får en ny höjer jag nog priset ett snäpp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns det intresse för en nästan oanvänd Sony Bravia tv plus en slant emellan? Fick som gåva i fjolas, och jag använder den inte.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE