Trådlös laddare till Note 7 ?

Permalänk
Medlem

Trådlös laddare till Note 7 ?

Det är flera år sen jag körde android sist, och då var inte trådlösa laddare ens en grej. Har kört iPhone 5, 5S, och nu 6S och är så jävla trött på skiten så jag förhandsbokade en Samsung Galaxy Note 7. Tänkte använda en trådlös laddare till den men vet inte ens vad jag letar efter.

Förslag? Vad använder ni? Ska ha en både på kontoret och hemma, två olika modeller?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Det är flera år sen jag körde android sist, och då var inte trådlösa laddare ens en grej. Har kört iPhone 5, 5S, och nu 6S och är så jävla trött på skiten så jag förhandsbokade en Samsung Galaxy Note 7. Tänkte använda en trådlös laddare till den men vet inte ens vad jag letar efter.

Förslag? Vad använder ni? Ska ha en både på kontoret och hemma, två olika modeller?

Note 7 stödjer ju både qi och pwm eller vad det kallas. Qi är det vanligaste.
Jag hade en lg-300 tror jag den hette då jag hade nexus 5 som fungerade utan problem. Köpte denna och gav bort som fungerade ännu bättre: http://www.mytrendyphone.se/shop/itian-a6-qi-197317p.html
Tror den hade 3 spolar vilket är ett plus.

Samsung har väl en egen laddare som är lite vinklad och har en gummiring på sig vill jag minnas.

Btw, har inte note 7 stöd för snabbare trådlös laddning än tidigare modeller? Isf kan det ju vara läge att kolla upp att laddaren fixar detta. Har man inte bråttom så spelar det ju iof ingen roll.