Nu har jag tröttnat på att alltid spela ensam!

Permalänk
Medlem

Helt klart intresserad! Har spelat en hel del BFBC2, en del BF3 och lite BF4. Just nu är intresset inte på topp- jag har ju ingen att spela med! Men jag tror att det återfås om jag får vara med här!

"Konsumentverket" på Origin.
Origin kommer inte visa rätt speltimmar på BFBC2 och BF3, eftersom att Origin support nollställde mitt konto för ett tag sedan. Nej, jag har inte gjort mig skyldig till något straff- ville bara nollställa mina stats eftersom att de såg för jävliga ut. (De såg lika dåliga ut efter några timmars spelande igen!)

Skulle tyvärr säga att jag är dålig på spelet/spelen, men jag får träna upp mig till launchen av BF1 om jag blir antagen!

Permalänk
Medlem

MAGLOFSTER på origin - rätt dåligt aim tyvärr, men, spammar iaf medkits och revivar alla jag kan (kör mest assault), spottar allt jag ser och följer order. Har mic.

Permalänk
Medlem

PS. vad kör folk för mjukvara för kommunikation nuförtiden? TS?

Permalänk
Medlem

Addat alla i tråden nu.. BomWidowMaker heter jag..

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 11 Pro

Permalänk
Medlem

Jag är 38 år spelar redan i en "clan" men spelar ensam i bland och gillar att lira med lite blandat folk;) BF1 beställt!Linde_swe i BL!Finns även med samma nick på twitch om det inte går att lägga till mig i battlelog Och spelar för att VINNA!

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunter26:

Hallå!

Okej, det finns inte en chans att jag tänker sitta och spela Battlefield 1 som ett ensamt mongo nu i höst. Jag har varit ensam i över minst 200 timmar i Bad Company 2, 200 timmar i Battlefield 3 och nu 200 timmar i Battlefield 4.

Det är lika bra att börja knyta kontakter redan nu. Vill du spela med mig i höst så skriv i tråden eller skicka ett privat meddelande. Jag är 28 år, bor i Stockholm och är ganska tystlåten av mig.

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).

Vi hörs.

Kul, för mig är det tvärtom för om jag skulle spela för att vinna då skulle jag få öva till jag blir gråhårig. Annars verkar vi ha det övriga gemensamt.

Jag äger bara BF2, BFBC2 på steam och BF3.

Visa signatur

5820k - 6950 XT

Permalänk

Kul initiativtagande! Är mycket intresserad men vet ej hur ofta jag kan spela.

SchvvuntaN på BL/Origin.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk

Nickar samma som här på origin, bara att slänga till om ni vill spela, är rätt trött på att vara ensam.
Inte spelat så mycket bf4 än men jag har haft det sen det släpptes, då det var extremt trasigt.

Permalänk

Har lagt till alla Spelar ju för att vinna men mest för att ha kul

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Inaktiv

Har någon skapat platoon än?

Skrev aldrig mitt Origin nick här, adda ZetFury om ni vill, är 30 bast.

Permalänk

Någon som är sugen ikväll?

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Medlem

Detta är man på, riktigt roligt och det kommer bli gött när BF1 dyker upp
DonaldWeagan på Origin, 25åring ifrån Göteborg.

Spelar BF4 och Battlefront för tillfället!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASRock B650i Lightning - G.Skill 32GB 6000MHz Trident Z5 - WD Black SN850X 1TB - MSI GeForce RTX 3070 Suprim X - Corsair SF750 - Noctua NH-U12A Chromax Black - Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

BF4 spelar jag någon timme varje dag nu för tiden i väntan på BFone. Lirat singel 240 av 250 timmar. Sirfalk på battlelog.

Visa signatur

9600k 1070gtx define s2

Permalänk
Medlem

Tjena! Lirar gärna med något gött folk i höst! Spelar för att ha kul, inte att vinna
21 årig pojke från Linköping, föredetta admin hos Rocket Blast som hostade Webhallens bfbc2, bf3, bf4 och bfh servrar. Nickar Worldbmx på Battlelog och samma på Steam, lägg till vettja

Har Teamspeakserver up and running

Edit, 800 timmar+ på BF3, 200 nånting på BF4 om det finns folk är intresserade

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg

Permalänk
Medlem

Jag spelar någon timma eller två av betan varje dag. Heter kirejarre på origin, lägg gärna till om någon vill spela. Brukar ligga i toppen av scoreboard om det spelar någon roll. Glad 24-åring från Göteborg

Permalänk
Medlem

Hallå. 27 år Har spelat ungefär 12 timmar på betan och skulle vara kul att ha någon att köra med även när det släppts då jag redan köpt det heter z0uL_89 på origin
EDIT: addade dom flesta bara neka om det inte är ok

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ni får adda mig också! BF4 samt BF1
Är en 29 årig norrlänning.

Origin ashimon

Permalänk
Skrivet av anon268813:

Jag spelar inte för att ha kul, jag spelar för att vinna. Att vinna är kul, så jag har kul när jag vinner. Min K/D-ratio har alltid varit över 2 om det nu spelar någon roll (troligtvis inte).
Vi hörs.

Låter som mig, jag spelar för att vinna och då har jag fan i mig kul!

Snittar på 2 i KD ratio också, adda gärna! Garderoben3
Kanske lite ung, blev 23 förra veckan.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

33 år, spelar för att vinna (kampen gör det kul), Adda majjjjjj!: Trail_guard_83

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem

22år, söker det härliga bf-teamworket endast en squad kan ge. adda LtNille4 ! Eller länka nån ts

Permalänk
Medlem

Letar också efter folk att spela med, min bekantskapskrets har begränsat sig till overwatch. Vill vinna, köra stenhårt på objektiv och vinna matchen.

28 år bor just nu i Örebrotrakterna. Spelar helst Medic eller Scout, har mic och kan spela ganska ofta.

Adda Hawken88

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

22 år och letar folk att lira med.

Dundercalle @origin

Permalänk
Medlem

Kör mycket Conquest just nu men lirar gärna andra lägen också om någon är inne. Alltid roligare med teamplay!

Adda perjalop

Permalänk
Medlem

Vi är ett gäng som oftast sitter i Discord om kvällarna. För tillfället även en egen server vi gärna får in lite aktivitet på. Hade varit grymt kul med en 64-server där majoriteten är svenskar!

PMa gärna vid intresse!

Permalänk
Medlem

heter Alliaria på origin

Permalänk
Medlem

Vad sägs om att starta en Discord server för detta? Så kan folk bara hoppa in i channels och köra på

Sätter upp en lite snabbt
https://discord.gg/KmcMhCu

Visa signatur

13700K/32GB@3200MHz/3080. Mer ultrawide åt folket <3

Permalänk
Medlem

Letar ochså efter lite nytt folk och spela med! Robin heter jag 26år i skåne

lägg till mig på Origin liquiiid, har även skype och ts

Mvh Robin

Visa signatur

Chassi: Corsair carbide 540 | SSD: samsung evo 120GB | CPU: i5 6600k @ 4.5 Ghz | Kylning: pure rock be quiet | GPU: ASUS GeForce GTX1060 Strix OC 6GB | PSU: evga 650w | MB: Asus z170-A| RAM: Corsair Dominator DDR4 3200MHz 16GB

Permalänk

Bra tråd! Har runt 150~ timmar i både BF3 och BF4 mestadels ensam då kompisarna gått tillbaka till WoW. Råkade ut för en komisk grej, beställde BF1 men fick reda på av en slump att jag kommer få det i julklapp så avbeställde det. Men lägger upp detta nu i alla fall för att försöka knyta lite kontakter, betydligt roligare att spela med folk.

Kort om mig:
Är 25 år, bor i Skövde med sambo och dotter. Spelar därför oftast efter 20 på kvällarna eftersom jag håller på spelandet medans hon är vaken. Jobbar 7.30-16.00 (Mån-Fre) Spelar för att vinna, lugn och harmonisk och sätter nöje främst. Att ha roligt är det som räknas, men roligt kan man ju ha även om man spelar seriöst Är inte bäst i världen på BF och tror heller inte att jag är bäst. Väldigt ödmjuk, dedikerad och ger alltid 100 i alla lägen!

Voice: Öppen för att använda vad som helst, säg bara vad du/ni tycker bäst om så laddar jag ner det.

Enda nackdelen är ju som sagt att jag sitter i dilemmat att inte kunna beställa pga omständigheterna hehe, men verkar något utav detta intressant så tveka inte på att höra av er.

Visa signatur

| Fractal Design R4 | MSI Z97 GAMING 5 | Cooler Master 750W 80+ | i7 4790K 4,0Ghz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | Crucial Ballistix 16GB RAM | Xonar Phoebus | Intel SSD 540 240GB | Samsung HD103SJ 1TB HDD | | Gaming Gear: Steelseries Rival, Steelseries APEX, Sennheiser HD599, Snowball ICE, Steelseries QcK |

Permalänk
Medlem

Om många av er är sugna på att joina en europeisk klan så har jag en tråd lite längre ner!
Vi kallar oss FnB och har spelat tillsammans sedan åren runt 2005.

Vi har egen teamspeak där vi snackar lite skit samtidigt som vi lirar tillsammans.
Är någon intresserad så lägg gärna till mig på origin.

/-FnB-dAVEUS.

Permalänk
Medlem

Lagt till några enligt de nick som finns, hoppas på att hitta någon att nöta lite bf1 med emellanåt :). Nutcreep på origin.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.