Permalänk
Medlem

290X + EK vattenblock

Säljer nu mitt Sapphire Radeon R9 290X 4GB (21226-00-50G) med tillhörande EK vattenblock.
Kortet har fungerat klockrent sedan det köptes och har inte körts överklockat. Säljes p.g.a uppgradering.

Du står för frakten och det skickas med valfri känd speditör (DHL, Posten, Schenker). Kortet packas i antistat-påse samt lådan som mitt nya grafikkort kom i. Finns i Stenstorp för den som eventuellt vill hämta på plats.

Betalningsalternativ som accepteras är Swish, Banköverföring eller Kontanter.
Inköpt på Webhallen ~-2014. Digitalt kvitto går nog att ordna om det är önskvärt.

Skriv frågor i tråden eller skicka PM.

Mvh
Joel Larsson

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur är det med coilwhine?

Har för mig det va någon utav sapphire´s batcher 290X som lät riktigt illa..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

Hur är det med coilwhine?

Har för mig det va någon utav sapphire´s batcher 290X som lät riktigt illa..

Nej, det är inget som jag reagerat på. Och då är jag rätt kräsen när det kommer till ljudnivåer i datorn. Jag kan kolla upp batch-nummret på kortet om du vill göra lite efterforskningar?

Permalänk
Medlem

@Duce2000: Vill du får du gärna återkomma med serienumret. det är där man kan kontrollera batch vad jag vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

@Duce2000: Vill du får du gärna återkomma med serienumret. det är där man kan kontrollera batch vad jag vet.

Fick en köpare i PM. Återkommer till dig om affären inte går igenom.

Permalänk
Medlem

@Duce2000: uppfattat.
Inväntar då.

Permalänk
Medlem

@Shoppey: Den är betald och skickad nu. Så du kan nog börja jaga ett kort på annat håll. Tack för visat intresse!