Twitch.tv funkar inte på mobilen

Permalänk
Medlem

Twitch.tv funkar inte på mobilen

Hej

Har alltid kunat kolla på twitch genom min Galaxy s6.

Men nu på senare tid har det slutat fungera. Skärmen är helt svart bara. Vad kan vara felet? 🙁

Permalänk
Medlem

Tror du får skriva lite mer utförligt. Använder du webbläsare, vilken, en App, vilken? osv.

Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenKenny:

Tror du får skriva lite mer utförligt. Använder du webbläsare, vilken, en App, vilken? osv.

Jag använder standard webbläsaren den man får me när man installerar telefonen. och har ingen app eller något. Det har funkat bra förut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Jag använder standard webbläsaren den man får me när man installerar telefonen. och har ingen app eller något. Det har funkat bra förut.

Varför inte bara använda Twitch appen?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Använd appen istället. Långt mycket bättre än webläsaren.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan