Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

Kickstartade Mirahome Mooring på Indiegogo för ett tag sedan. En sängmadrass med lite funktioner

Heart Rate
Breathing Rate
Body Movement
Humidity
Temperature
Bed Temperature (Som även går att ställa in)
Luminance
Noise

Mäter även lätt sömn, djupsömn, REM, hur ofta man vaknar till som visas i ett diagram samt väckningsfunktion så man vaknar utvilad

Själva smarta enheten

En del av appen

Sen blev det en BedJet V2 Ligger redan under sängen, så svår att fota. Den kyler(blåser) och värmer täcket. Appstyrd med timer och andra inställningar

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

@smkr: dem är inte inspelade än, men jag blev överraskad över hur mycket bas dem trycker ut. Jag trodde att jag skulle behöva köpa en sub, men nu väntar jag nog med det. Självklart så har dem begränsningar, när det blir mycket mellanregister så faller basen bort lite grann.

Permalänk
Medlem

Bestämde mig för att testa en riktig läsplatta, måste ju försöka hänga med lite i teknikutvecklingen

Permalänk

@220volt: Köpte mina när de släpptes på Adidas.se, skon heter "NMD R1 PK" och "colorwayen" är "Tricolor black".

Permalänk
Medlem

Ny väggklocka.

Bilden blir överexponerad med kameran. Lyser med tydliga färger.

Permalänk
Medlem

Var på Närcon Vinter nu i helgen så blev lite inköp där.

Ännu en Super Sonico figur.

Två st muggar.

Och gjorde även ett snabbt stopp på ikea i linköping innan man körde hem och köpte en ny lampa att ha vid sängen.

Lampan heter SINNERLIG

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag har en ny video för tråden i fråga!
Dock så är den på engelska denna gången då jag passade på att skicka den till försäljaren jag köpt utav och då denna kommer från England så slog jag två flugor i en smäll.

Håll tillgodo:

(förlåt för att produkten inte alltid är i mitten/fokus, jag filmar med telefonen och ser inte skärmen/vad som filmas själv)

Dold text
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Då har grafikkortet till dotterns dator kommit

Bara frågan vad det blir för moderkort/processor (väntar test på ryzen innan man bestämmer sig)

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Emotiva XPA-2 gen1. Beggat på Hifimagasinet, annonsen lades upp runt lunch idag.

Ursäkta röran, jag har inte riktigt flyttat in än..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Ny fåtölj att lyssna på musik i. Måste möblera om lite bara så att den inte känns lika inslängd som den gör nu.

@CCWarlock: Så du knep den alltså. Såg den och tyckte det var ett rimligt pris. Hur många watt ger den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oatp1b1:

Ny fåtölj att lyssna på musik i. Måste möblera om lite bara så att den inte känns lika inslängd som den gör nu.

http://i67.tinypic.com/wcbz2c.jpg

@CCWarlock: Så du knep den alltså. Såg den och tyckte det var ett rimligt pris. Hur många watt ger den?

Skickades från m.sweclockers.com

Najs fåtölj. Har jag inte plats med.. iaf än. Vad är det för någon?

Jag hade tur och var först. Den gick fort.. som alla Emotiva-grejor. Bra pris, den ger väl 250W+.. tillräckligt för mina Focal Electra 926. Fun fact: min polare hittade en XPA-2 på Hifimagasinet för fem år sen typ, då drog vi till Göteborg och plockade upp det av en kille som tyckte det räckte med Mcintosh-steget han hade. Polaren kör Focal Electra 936 på sitt steg, räcker fint.

Inte riktigt nöjd med att det brummar lite, men säljaren rekommenderade strömfilter. Får se om det funkar.

Nu ska jag göra mig av med mitt NAD 216THX och Classic 2.0..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Najs fåtölj. Har jag inte plats med.. iaf än. Vad är det för någon?

Jag hade tur och var först. Den gick fort.. som alla Emotiva-grejor. Bra pris, den ger väl 250W+.. tillräckligt för mina Focal Electra 926. Fun fact: min polare hittade en XPA-2 på Hifimagasinet för fem år sen typ, då drog vi till Göteborg och plockade upp det av en kille som tyckte det räckte med Mcintosh-steget han hade. Polaren kör Focal Electra 936 på sitt steg, räcker fint.

Inte riktigt nöjd med att det brummar lite, men säljaren rekommenderade strömfilter. Får se om det funkar.

Nu ska jag göra mig av med mitt NAD 216THX och Classic 2.0..

Eames Lounge Chair eller en replika av densamme.

Grattis till steget, har ett XPA-3 gen1 som tuffat på sen 2010, den brummar litegrann men inte märkvärt. Bra tryck i prylarna!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Ja precis som @KniFF säger så är det en Lounge Chair från Vitra. Man sitter förbaskat bra i den. Tur att den släpptes i nya mått, annars hade jag inte fått plats i den.

Finns det någon återförsäljare av Emotiva i Sverige, eller är det USA-import? Kanske sugen på ett slutsteg i framtiden, och de verkar vettiga tycker jag.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KniFF:

Eames Lounge Chair eller en replika av densamme.

Grattis till steget, har ett XPA-3 gen1 som tuffat på sen 2010, den brummar litegrann men inte märkvärt. Bra tryck i prylarna!

Min polare köpte ett för några år sedan, blev inspirerad då. Det viner lite ur högtalarna om man har örat tillräckligt nära. Det stör mig men åandrasidan låter lägenhetens ventilation mycket högre..

Skrivet av oatp1b1:

Ja precis som @KniFF säger så är det en Lounge Chair från Vitra. Man sitter förbaskat bra i den. Tur att den släpptes i nya mått, annars hade jag inte fått plats i den.

Finns det någon återförsäljare av Emotiva i Sverige, eller är det USA-import? Kanske sugen på ett slutsteg i framtiden, och de verkar vettiga tycker jag.
Skickades från m.sweclockers.com

USA-import tror jag gäller. Så de går lös på rätt många slantar. Mitt steg är privatimporterat. Fick en offert på ett XPA-3 gen3 i Julas, 990 dollar eller så, plus frakt, tull och moms..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Nya USB Kablar från Pexon till Vortex POK3R RGB

[Zombie] Virus

MPC-X White

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Permalänk
Medlem

Efter en längre tid i det trådbundna träsket, då jag sålde mina förra trådlösa in ear-hörlurar, så slog jag till på dessa när Webhallen sålde dem till aningen reducerat pris!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

De spelen som är omöjliga att hitta ( läs: som kostar för mycket ) hamnar på denna, och lite homebrew som....half-life...

Visste inte att detta fanns, var bara tvungen.

Du kan zooma in och ut med vänster knapp och den högra är för ström för tv-ut, jag kör med scart

Utan zoom från GBA:n eller Tv:n

Endast fullscreen funktionen på min tv.

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Det har trillat in lite saker från olika delar av världen de senaste dagarna.

RGB <3

Köpt från FormulaMod Store på Aliexpress. 12 dagars leveranstid från lagd order och ingen tull eller moms.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Mirror´s edge Catalyst collectors edition till PS4.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Tangentbord till dottern och ett till mig med

Och skulle blivit en ryzen men efter läst recensioner av den så fick det bli annat till dottern.

Bara kylare kvar att köpa.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nytt chassi och tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Mirror´s edge Catalyst collectors edition till PS4.

http://i.imgur.com/RPWs0oX.jpg

slog du också till när Webhallen hade en drive för 399kr?

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av AKA_Rappen:

slog du också till när Webhallen hade en drive för 399kr?

Jepp haha. Varit ute efter denna ett tag nu, så man passade på!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det där var ju riktigt snyggt! Har du möjlighet att ta en bild på innandömet av chassit också?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Hejdå P67

Visa signatur

Asus Maximus IV Code | i7 7700k | 16gb 3000 CL15 Corsair Vengeance LP | EVGA Geforce GTX 980ti ACX+ SC | Fractal Design Newton R2 800w Modular | 256GB Samsung 840 | 2x1TB WD | Silverstone R03 | Noctua NH-C14 |

Permalänk
Medlem

En Ford Mondeo 2017 (inte min på bilden, men precis samma modell och färg)

Och ett startkit för att hålla den ren och fin

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

En Ford Mondeo 2017 (inte min på bilden, men precis samma modell och färg)
https://i.ytimg.com/vi/pMRocMmukLk/maxresdefault.jpg

Och ett startkit för att hålla den ren och fräsch
http://i68.tinypic.com/2ntl846.jpg

Du tvättar väl bilen i en GDS-hall och inte förpestar miljön med annars väldigt bra produkter?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Tangentbord till dottern och ett till mig med
http://i.imgur.com/kSiSt9Z.jpg

Och skulle blivit en ryzen men efter läst recensioner av den så fick det bli annat till dottern.
http://i.imgur.com/K8rNrpE.jpg
Bara kylare kvar att köpa.

Kan inte jag få bli din son?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Livsnjutare 😎

Freeeedag, paket!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •