European Hardware Association utser årets produkter på Computex 2017

Permalänk
Melding Plague

European Hardware Association utser årets produkter på Computex 2017

Veckor av överläggningar är förbi och inför Computex 2017 presenterar EHA vinnarna i European Hardware Awards 2017, där utmärkelser i 41 olika kategorier delas ut.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Best Overclocking Product
Intel Core i7-7700K

Haha.... Nä nä...

Permalänk
Medlem

Vore kul att se hur SweC röstade

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul att det gick så bra för Ryzen

Permalänk
Avstängd

Bästa chassi, bästa mus, bästa tangentbord....

Seriös tävling eller vad man ska kalla det.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Jag vill särskillt gratulera AMD till att Ryzen blev årets produkt. Jag tycker ingen någonsin varit värd den utmärkelsen mer än AMD just nu! Gött mos och bra jobbat!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rapidact:

Best Overclocking Product
Intel Core i7-7700K

Haha.... Nä nä...

Haha, tänkte det samma. Höga temps är inte vårt fel, vi avråder överklockning lmfao.

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Medlem

Kul att se best cpu vara en AMD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Hjälpsam

Stort grattis till svenska Fractal Design som kammade hem två priser

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fluf:

Stort grattis till svenska Fractal Design som kammade hem två priser

Jag har ena chassit ett Fractal Design Define Mini C jag är supernöjd med det chassit, man kan inte tro att det är byggt i samma universum som mitt gamla bitfenix phenom.
Lite för stort bara.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

Haha, tänkte det samma. Höga temps är inte vårt fel, vi avråder överklockning lmfao.

Haha den går ju att överklocka, annat med vinnaren tänkte lägga ut min x1600 på marknaden
I flygsimmen p3d är x1600 ryzen helt kass

Visa signatur

7700k maximus IX Apex, 1600X Crosshair IV Hero

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rapidact:

Best Overclocking Product
Intel Core i7-7700K

Haha.... Nä nä...

Skrivet av Lunilu:

Haha, tänkte det samma. Höga temps är inte vårt fel, vi avråder överklockning lmfao.

i7-7700K kan ju knappast vara den bästa överklockningsbara CPU'n.
Om man måste hålla sig inom Kaby Lake-familjen så bör i3-7350K vara en mer lämplig kandidat. Om man vill få mest smäll för pengarna så kör man en icke-K CPU och skruvar upp BCLCK. Tex i5-6400, där kan man snacka om överklockning!

Permalänk
Medlem

Bra att man satsade på rätt mATX mobo.

Dock förstår jag inte hur Logitech G502 fick bästa mus priset?
Jag köpte den, provade i ett par dagar och nu ligger den i en låda. Gick tillbaka till min G400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av segen:

Bra att man satsade på rätt mATX mobo.

Dock förstår jag inte hur Logitech G502 fick bästa mus priset?
Jag köpte den, provade i ett par dagar och nu ligger den i en låda. Gick tillbaka till min G400S

Gjorde exakt samma resa, provade G502 i några dagar, fick sjukt med kramp i handen, gick tillbaka till G400S tills jag provade G403, den är en värdig efterföljare till G400S, kan rekommenderas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 9700K | ASUS ROG Strix Z390-F | Corsair Vengeance LPX DDR4-3000 C15 - 16GB | ASUS GTX 1070 Ti | Samsung 850 EVO 500GB SSD | Fractal Design Meshify C | Noctua NH-D15 | Corsair RM750X 750W v2 | Asus 24" XG248Q 240 hz | Sennheiser Game Zero | Corsair K65 RGB Rapidfire | Logitech G703