Pris på min dator?
Hallå er alla med datorkunskap!
Nu är de så att jag skulle vilja få mitt monster prissatt då jag nästa år någongång hade tänkt med ett nybygge !
Denna dator var byggd av en vän till mig med lite värstingkomponenter som fanns början av 2016. Då jag har studerat mycket den senaste tiden så har datorn mest stått där och har mestadels testat bara att allt är som de ska och flyter på och de gör de absolut ! Har bara överklockat cpun lite lätt till 4.3 utan några alls problem ! Så de som jag har mestadels gjort är att ta hand och se till så den stannar i sitt nya skick tills tiden kom för mig att sälja denna och spara ihop till ett nytt bygge.
Så datorn är lite mer än 1 år men förutom åldern så är den i princip helt ny. jag tänkte också lägga till skärmen då när jag säljer eftersom Jag vill då senare ha något nyare som kan matcha den kommande datorn
De jag ber om er är att prissätta dator plus skärm . Tack
Intel - Core i7-5960X 3.0GHz 8-Core Processor
Corsair - H110i GTX 104.7 CFM Liquid CPU Cooler
Asus - ROG STRIX X99 GAMING ATX LGA2011-3 Motherboard
Kingston - HyperX Fury Black 16GB (4 x 4GB) DDR4-2666 Memory x2
Samsung - 850 Pro Series 1TB 2.5" Solid State Drive
Western Digital - WD Green 2TB 3.5" 5400RPM Internal Hard Drive (Inte säker om de är blue eller green)
Asus - GeForce GTX 980 Ti 6GB Video Card (2-Way SLI) strix
NZXT - H440 (Black/Red) ATX Mid Tower Case plus 3 Corsair Air Series 140 LED Röd
XFX - ProSeries 1250W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Windows 10
Acer - XG270HU 27.0" 2560x1440 144Hz Monitor