Köpte en begagnad mp3 spelare nyligen (Transcend MP350) men den dyker inte upp i Windows som någon enhet över huvud taget, varken på W7 eller 10 (testat på 2 olika datorer) när jag kopplar in den via USB. Den verkar dock ladda när jag har den inkopplad.
Finns firmware att ladda ned till den men har inte fått det att funka att uppdatera MP3:n med det. Kollat lite i device manager men inte lyckats hitta enheten där heller. Verkar inte finnas någon speciell filöverföringsinställning i spelaren.
Några idéer? Googlat lite, och finns en del att hitta, men vet inte riktigt om jag vågar mig på vissa lösningar...
De flesta om inte alla MP3-spelare borde ploppa upp i utforskaren när du sätter i USBn. Jag tror den är paj. Känns ännu mer så när den inte ens syns i Enhetshanteraren.
De flesta om inte alla MP3-spelare borde ploppa upp i utforskaren när du sätter i USBn. Jag tror den är paj. Känns ännu mer så när den inte ens syns i Enhetshanteraren.
Ja fast den laddas ju och funkar att spela musik och så i. Och jag har haft liknande problem med MP3 spelare förut, men får det inte att funka nu.
Ska mejla säljaren och se vad han har att säga...