Permalänk
Medlem

Sennheiser HD569 + ModMic V.1

Hej!

Tydligen ökar inte spelintresset när man köper nya grejer, så säljer nu mitt "headset" som legat i sin kartong i snart 4 månader.

Hörlurarna är använda i max någon vecka, så dom är i nyskick. Otroligt sköna med sina minnesskum kuddar, isolerar bra och ljudkvalitén är kanon. Mikrofonen är en modmic version 1, så den har några år på nacken, men den håller gott än, väldigt bra kvalité på rösten. Kablarna är fästa i varandra med modmics kabelfästen, det medföljer även 2st magneter att montera på andra hörlurar om du så önskar.

Kan skickas mot förskottsbetalning eller hämtas i/runt oskarshamn, har swish. Säljes för 1100:- eller högst bjudande.

MVH

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Bjuder 800kr + frakt

Mvh kelloxz

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

då råkar inte sälja ett modmic fäste löst?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tar paketet om frakt ingår i 1100kr

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Disney:

då råkar inte sälja ett modmic fäste löst?

Nej, har jag sagt att det ingår så har jag, hade annars skickat dig ett fäste på posten

Här kan du annars se vart jag köpte mitt:
https://www.teknikmagasinet.se/produkter/dator-o-tv-spel/mikr...
https://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/260468-...

mvh

....ähh skit samma, blir köparen lé för att det endast ingår ett extra fäste istället för två så får jag väll dra av en tjuga. PMa mig din address så skickar jag ett brev till dig med ett fäste

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Noterat. Jobbar natt idag och sover till 3-4 imorron, så avslutar budgivning då.

mvh

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Du får dom för 1200, pma mig dina addressuppgifter ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Ska du ha lurarna? Jag har skickat PM till dig.

wasprocker får till söndag att bestämma sig.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelloxz:

Jag tar paketet om frakt ingår i 1100kr

du får turen nu, skickat PM

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻