Oculus Rift och Oculus Touch prissänks – säljs tillsammans för 4 300 kronor

Permalänk
Medlem

Någon som beställt efter den 17-18e och fått sin iväg skickat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lokander:

Någon som beställt efter den 17-18e och fått sin iväg skickat?

Beställde 14e och fick idag besked om att min order är "Processing for Shipping".

Visa signatur

| Z370 AORUS Gaming 7 | i7 8700k | GTX 1080 Ti | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 256 GB x2 |
| Acer X34 |

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av lokander:

Någon som beställt efter den 17-18e och fått sin iväg skickat?

Jag beställde kvällen den 17e men inte fått något tracking ännu.

Visa signatur
Permalänk
SpelClockers

Fick svar från deras support att leverans kan förväntas i mitten på augusti.

We've seen overwhelming demand with the Summer of Rift sale, and we’re working hard to deliver your Rift and Touch bundle as soon as possible.

We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way.

We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a retail partner instead.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är nog ingen underdrift att säga att detta erbjudande har satt fart på försäljningen och förmodligen tömt deras lager

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
SpelClockers

A jo skulle vara kul att få se lite siffror på hur mycket dom sålt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

A jo skulle vara kul att få se lite siffror på hur mycket dom sålt

Verkligen, nu ligger det ju på humana nivåer och
Inte i linje med vad en normal dator kostar ungefär

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Hmm. kanske dags att skaffa sig ett par

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Fick svar från deras support att leverans kan förväntas i mitten på augusti.

We've seen overwhelming demand with the Summer of Rift sale, and we’re working hard to deliver your Rift and Touch bundle as soon as possible.

We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way.

We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a retail partner instead.

Detta är menat till oss (Som beställt innan detta mejlet var skickat);
"We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way."

Detta är menat till folk som beställer nu (Efter mejlet);
"We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a retail partner instead."

Så just din och min borde skickas nu i veckan, eller iallafall innan mitten av Augusti

Permalänk
Medlem

Väldigt sugen på att beställa, men jag vet inte om denna första generation är bra nog. Priset är nu rätt, men kommer det något betydligt bättre runt hörnet så kommer uppgraderingsdjävulen fram direkt.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av lokander:

Detta är menat till oss (Som beställt innan detta mejlet var skickat);
"We’re expediting inventory to fulfill outstanding Oculus.com webstore bundle orders globally, and we expect to see improvements in shipments over the next two weeks. We’ll be sure to notify you when your Rift + Touch bundle is on its way."

Detta är menat till folk som beställer nu (Efter mejlet);
"We plan to be back in-stock for new orders globally by mid-August. Online and local retailers may offer different or faster estimates, and we’re easily able to cancel your order if you’d like to purchase through a retail partner instead."

Så just din och min borde skickas nu i veckan, eller iallafall innan mitten av Augusti

Jag fick mitt headsett igår så lite tidigare än mitten av augusti blev det iallafall.

Visa signatur