En kasse vattenkylning har stått för länge

Permalänk
Medlem

En kasse vattenkylning har stått för länge

Hej
Intressekoll på en kasse med vattenkylningsdelar, som införskaffades för ett tag sedan (1-2 år) här på SWEC.

Prylarna är således begagnade, och inte testade av mig - då bygget inte blev av. Allt har stått i en pappkasse sedan köp, jag kan således inte garantera att allt funkar som det skall till 100%, dock försäkrade ju säljarna mig detta när jag köpte - så what you see is what you get

Dessutom vill jag bli av med allt helst på en gång - och helst slippa skicka, Men skickar om jag får ett bra/värt bud - prioriterar därför hämtning i Sthlm.

Det hela väger ca 5kg, så frakten blir därefter (om det blir att skicka). Inte sugen på att skicka enstaka prylar för småslantar - mer jobb än reward lixom

Bud gäller, startar på 1000:- för ALLT, ev frakt betalas av köpare. Swishade pengar i förskott tack!
Lista på prylarna:

EK-FC780 GTX Classy vattenblock (passar GTX 780 Classy, GTX 780 Ti Classy, GTX 780 Ti Kingpin, and 980 Ti Classified graphics cards). Nickel/Plexi

EK-FC780 GTX Classy BackPlate Rev.2.0

EK-Supremacy EVO Nickel/Plexi CPU water block
LGA-115x and LGA-20xx sockets are supported out of the box

EK-XTOP D5 PWM (Incl Pump) black acetal

EK-Coolstream RAD XTX 360 triple

EK-RES X3 150

Inga fittings el kopplingar medföljer.

Jag bestämmer om jag säljer, till vem, när etc

Happy bidding.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar väl på tusenlappen, swishar på förhand och hämtar redan ikväll om så önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slabb^:

Börjar väl på tusenlappen, swishar på förhand och hämtar redan ikväll om så önskas.

Ok, är ute och flänger ikväll.
Om ingen bjuder över kan du få prylarna imorgon på em👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slabb^:

Du har PM

Permalänk
Medlem

Funkar classy blocket inte på 1080 classy med? Passar backplaten den gpun?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Funkar classy blocket inte på 1080 classy med? Passar backplaten den gpun?

Vet ej då detta kom innan 1080, anyway nu sålt.

Permalänk
Medlem

Allt sålt.

Permalänk
Medlem

@Slabb^: sälja backplaten ?

Visa signatur

WATER CUSTOM LOOP|Intel Core i7 3770k | Gtx780ti | Asus Zaberooth z77 | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Corsair HX 850W | WD 3+3 tB Caviar Black | OCZ Agility 4 Series 256GB SSD | Asus VE278Q | Cooler Master HAF X Nvidia Edition |