MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X

Hej! Säljer det röda och vita grafikkortet på bilden. Köptes för ca 2 månader sedan. De funkar precis som det ska och kvitto och garanti finns.

Kommer paketera paketet ordentligt då jag anser att det är viktigt att ni får ett helt paket.
Går bra att hämta kortet med.

Hade en annons här på Sweclockers med länk till tradera där den ligger uppe med, men annonsen raderades av mod då det tydligen inte är tillåtet att länka annonsen.
Annonsen gäller tills antingen den är såld på tradera eller om någon köper den här innan, om den blir såld på sweclockers så tar jag bort annonsen från tradera.

Det vita kortet säljs med, för 6000kr. det är också GTX 1080 TI, med kvitto och garanti.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

.

Permalänk
Medlem

.

Permalänk
Medlem

finns något kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

finns något kvar?

Ja båda är kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerproffset:

Ja båda är kvar.

Båda är kvar? Du skrev ju till mig ganska sent att du hade 2 x MSI varianten men att du sålt ett på tradera och ett här via Sweclockers. Hur kan båda vara kvar? Hmm....

Detta är från kl 9 igår:

Jag hade två av de röda 1080 ti, ett blev sålt på Tradera och det andra är det en som jag ska möta imorgon från sweklockers.
Men har 3 grafikkort till som jag ska sälja, har lagt ut ett av de på Tradera nyss.
Länken här:
http://www.tradera.com/item/289518301

Har även ett 1080ti founders edition som jag också säljer för 6000 kr
https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/fyndvaror-datorkomponen...

Mvh Edmond
----------------------------------------
Förklara dig gärna

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

@pokerproffset: hmm tog bort mitt första inlägg då du skrev på Tradera att MSI kortet som jag var intresserad av var sålt. Finns det kvar menar du? Tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av elajt_1:

Båda är kvar? Du skrev ju till mig ganska sent att du hade 2 x MSI varianten men att du sålt ett på tradera och ett här via Sweclockers. Hur kan båda vara kvar? Hmm....

Detta är från kl 9 igår:

Jag hade två av de röda 1080 ti, ett blev sålt på Tradera och det andra är det en som jag ska möta imorgon från sweklockers.
Men har 3 grafikkort till som jag ska sälja, har lagt ut ett av de på Tradera nyss.
Länken här:
http://www.tradera.com/item/289518301

Har även ett 1080ti founders edition som jag också säljer för 6000 kr
https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/fyndvaror-datorkomponen...

Mvh Edmond
----------------------------------------
Förklara dig gärna

Det är min bror som du har mejlat med, hans grafikkort. jag har missuppfattat, de två röda är sålda som han skrivit på mejl, två vita kvar, och ett Founders Edition.

Permalänk
Medlem

Hade du ett FE kort? Eller hade du sålt det?
Är annars intresserad av ett av dina andra kort och kan ge 6000 för det.
mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willsund:

Hade du ett FE kort? Eller hade du sålt det?
Är annars intresserad av ett av dina andra kort och kan ge 6000 för det.
mvh

Founders Edition är kvar, ett av de röda korten har jag redan sålt igår, idag så sålde jag det andra röda kortet.

Två vita GTX 1080 Ti kvar. 6089kr med spårad frakt.

Permalänk
Medlem

Vilket märke är de som är kvar?

Skick på dessa?

Inköpt, kvitto och garanti kvar?

Permalänk
Medlem

@Digiboy: båda röda MSI korten är sålda, två vita Gigabyte kvar. Och ett Founders Edition,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Vilket märke är de som är kvar?

Skick på dessa?

Inköpt, kvitto och garanti kvar?

kvitto och garanti finns ja. Gigabyte modellerna är kvar. inköpt för 2-3 månader sen. Skicket är som nytt, inga problem med korten.

Permalänk
Medlem

intresserad av ett byte + pengar?

Har nämligen ett Geforce Strix Gtx 1070 8gb gaming.

Permalänk
Medlem

ett vitt kvar, och ett founders edition.

Permalänk

@pokerproffset: Är de vita ett Gigabyte GTX 1080 Ti Gaming OC 11GB? Finns Kvitto så hugger jag för 6000. Bor också i Malmö.

Permalänk
Medlem

@pokerproffset: Köper gärna FE kortet!
Vad ska du ha för det?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av ett vitt 1080Ti, behöver skickas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Är intresserad av ett vitt 1080Ti, behöver skickas.

Har det vita kvar, Founders edition säljer jag inte .

Permalänk
Medlem

Avslutad?

Permalänk
Medlem

Finns TI kortet kvar?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |