Letar efter spelarkompis

Permalänk
Medlem

Letar efter spelarkompis

Tja,

Tänkte bara slänga ut en förfrågan efter en ny gamer-kompis, gärna någon som gillar att lira väldigt många och olika spel (dock ej sport) spelar i regel ca 2 timmar per dag (helgerna ofta mer) men alltid kul att ha någon mer som ofta är inne

Skriv gärna ett pm med er steam,discord,TS3 eller dylikt så kan vi lira lite

MvH

Permalänk
Medlem

tja!

lirar du något just nu?
lust att skicka steam eller något så vi kan lira någon gång? (frugan sover så kan inte prata just inatt..)

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Digiboy: Du kanske känner till det redan med Geeks Gamings Discord är fylld med folk som spelar och där är i princip alltid någon online

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Hört rykten om det men ej sett det, tack för länken @NordhNet

Permalänk
Medlem

Spelar du RianBow Six Sige ?

Permalänk

@Digiboy: ¨

Vilka spel är det du lirar då? Jag lirar följande spel på nätet:

Call of Duty Modern Warfare 2
Call of Duty Modern Warfare 3
Call of Duty Black Ops 1
Call of Duty Black Ops 2
Call of Duty Black Ops 3
Call of Duty Infinite Warfare
Call of Duty Advanced Warfare
Call of Duty Ghosts
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield Hardline
Battlefield 1
Star Wars Battlefront 1
Star Wars Battlefront 2
The Divison
Counterstrike Global Offensive
Half Life 2
Team Fortress 2
Unreal Tournament 3
Starcraft
Starcraft 2
Warcraft 3
Warcraft 3 Frozen Throne
Player Unknown Battlegrounds (PUBG)
Mortal Kombat X
Doom 4

Något av ovanstående som du är intresserad av eller som du lirar ibland?

Permalänk
Medlem

@Nox11 tyvärr inte men säger till om jag börjar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Soliderofwar1985 hmm av den listan är det väl ibland
BF1 eller PUBG. Är the division bra? Var med i betan men gillade det inte riktigt men hört att när exp kom ut blev det bättre?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Digiboy:

The Divison är ett sjukt bra spel! Skulle hävda att det är det bästa 3:rd person spelet (tillsammans med Max Payne möjligtvis) som någonsin har gjorts!

Man kan också lira multiplayer tillsammans och det är sjukt roligt kan jag säga! Så tveka inte! Skaffa the Divison så kan vi lira det tillsammans!

PM:a mig vad du heter på Steam och även Origin så kan vi även lira Battlefield 1 och Pubg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

@Digiboy:

The Divison är ett sjukt bra spel! Skulle hävda att det är det bästa 3:rd person spelet (tillsammans med Max Payne möjligtvis) som någonsin har gjorts!

Man kan också lira multiplayer tillsammans och det är sjukt roligt kan jag säga! Så tveka inte! Skaffa the Divison så kan vi lira det tillsammans!

PM:a mig vad du heter på Steam och även Origin så kan vi även lira Battlefield 1 och Pubg!

Ni kan lägga mig med om ni ska lira The Division. dntBSme på Uplay å Discord

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

Så fort jag kommer hem efter jul så skickar jag nick/addar er båda ska titta på division !

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Så fort jag kommer hem efter jul så skickar jag nick/addar er båda ska titta på division !

Skickades från m.sweclockers.com

The Division är ett utav de bästa co-op spel jag spelat, men gillade bara kampanjen. Dark Zone och den andra delen inte så mycket.

Permalänk
Skrivet av haiPA:

Ni kan lägga mig med om ni ska lira The Division. dntBSme på Uplay å Discord

Kommer adda dig ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av thexps:

The Division är ett utav de bästa co-op spel jag spelat, men gillade bara kampanjen. Dark Zone och den andra delen inte så mycket.

Håller helt med dig! Har inte heller fastnat så mycket för DARKZONE delen men kampanjen är en av de bästa jag någonsin har spelat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Kommer adda dig ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Gör så

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite eftersom någon tipsade om Discorden till Geeks Gaming och att man kan finna folk att spela med där.

Hur välkomnande är folk? Är nämligen själv lite sugen på att hitta folk att spela PUBG med. Rekommenderar man nya att söka spelvänner eller är det svårt att komma in i ’gruppen’? För visst måste det finnas ett gäng som gärna spelar med varandra hela tiden?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Digiboy: Spelar du Diablo 3 nånting?

Permalänk
Medlem

Mitt tips är att joina en klan eller community med TS/Discord, helst ettt community som spelar många olika spel! Jag joinade själv ett som heter Dads Army här genom forumet för ca 1.5 år sen, det är det bästa och trevligaste communityt jag varit del av! Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Någon som spelar Warframe och kanske är med i någon klan? Försöker komma in i det men är fortfarande väldigt grön. MR4 för tillfället och har inte låst upp hela stjärnkartan.

Har PUBG, Overwatch, CS:GO, Diablo 3 mm.

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU