Permalänk
Medlem

Laptop max 13"

Hej

Min syster är på jakt efter en laptop som max får vara 13". Hon ska använda den till att skriva lite skolarbeten samt kolla lite serier och filmer.
Finns det en macbook air i prisklassen skulle hon bli glad, men mac är inget krav.

Hon vill lägga runt 3000kr.

Skriv här var ni har och vad ni vill ha.

Vill göra affär face to face, jobbar i norra Stockholm och bor i uppsala så vore bra om den finns inte allt för långt därifrån.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

Har en Asus Transformer T300 Chi som jag tänkt sälja, har använt den för dokumenthantering, enklare Photoshop samt filmtittande. Blank panel som är väldigt bra just för filmtittande då den inte blir "filtret" som matta displayer oftast får vid genomsläpp av ljus och färger.
Se nedan för mer info:
https://www.asus.com/se/2-in-1-PCs/ASUS_Transformer_Book_T300...

Det är versionen med Intel Core M 5Y71-processor, 8GB RAM, 256GB SSD och FHD-touchdisplay.

Hade tänkt mig 3000:-, finns i norra Stockholm och kartong samt kvitto finns kvar. Inköpt på MediaMarkt 2016-08-13 så cirka 2 månaders garanti kvar på datorn för lite extra trygghet.

Permalänk

Har en Macbook med 13" och Intel processor. Det är en 2007-2008 men fungerar super bra än idag. Släpper den billigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Har en Asus Transformer T300 Chi som jag tänkt sälja, har använt den för dokumenthantering, enklare Photoshop samt filmtittande. Blank panel som är väldigt bra just för filmtittande då den inte blir "filtret" som matta displayer oftast får vid genomsläpp av ljus och färger.
Se nedan för mer info:
https://www.asus.com/se/2-in-1-PCs/ASUS_Transformer_Book_T300...

Det är versionen med Intel Core M 5Y71-processor, 8GB RAM, 256GB SSD och FHD-touchdisplay.

Hade tänkt mig 3000:-, finns i norra Stockholm och kartong samt kvitto finns kvar. Inköpt på MediaMarkt 2016-08-13 så cirka 2 månaders garanti kvar på datorn för lite extra trygghet.

Tack för erbjudande4 men är inte intresserad.

Skrivet av Melinho2895:

Har en Macbook med 13" och Intel processor. Det är en 2007-2008 men fungerar super bra än idag. Släpper den billigt.

vad vill du ha? finns laddare och hur länge håller batteriet?

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

Om du fortfarande är intresserad har jag en pålitlig ThinkPad till salu, du kan få den för 1200 kr. Den är från 2010 men funkar ändå jättebra till skolarbete eller att exempelvis streama filmer. Det är en ThinkPad x201T vilket betyder den är 13 tum och att du kan skriva på skärmen med en inkluderad penna samt använda den som en surfplatta, om det så önskas. Den har en i7 processor med 4 GB ram minne samt en 250 GB hårddisk med Windows 10. Jag bytte ut batteriet för ungefär 3 månader sedan och den håller ungefär i 4 timmar eller ibland 5 om du inte gör något intensivt på datorn. Laddare ingår också. Datorn finns norr om Stockholm (Märsta).

Skickades från m.sweclockers.com