Logitech förvärvar mikrofonjätten Blue Microphones

Permalänk
Medlem
Skrivet av elBenko:

Precis, deras fristående mikrofoner har i princip varit riktade headset-mikrofoner på bordsstativ
Vet inte om jag tycker deras headset håller varken bättre eller sämre kvalitet jämfört med andra. Ägt någon modell som jag tyckte hade rätt värdelöst ljud i lurarna, men polarna tyckte iaf. mikrofonen lät bra i voice-chat i förhållande till deras egna Razor respektive Corsair-grejer.

Hade ett par G930 under många år. Kan hålla med om att ingen någonsin klagade på ljudet från mikrofonen. Däremot var ljudet, framförallt vid musiklyssning, bedrövligt. Sen hade jag av och till rejäla problem med den trådlösa anslutningen. Överlag var jag väldigt missnöjd med dom. Blir inga fler headset från logitech för min del men har både tangentbord och mus från logitech som jag är väldigt nöjd med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon56869:

patetiskt.. ryck upp dig och ändra på ditt liv. Du har bara ett så värna om det. Kanske dags att prova på ett annat land med varmare väder och socialare människor om du är deprimerad. Om du bara är allmänt trött så är datorer och elektronik det sämsta. Ta en vit månad utan dator/mobil och besök naturen!

Skickades från m.sweclockers.com

Att vara utan dator skulle man göra mig ännu mera deprimerad och skulle aldrig klara om den värmen.

Men annans så kanske en bättre datorskärm göra så att man blir mindre trött?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Skrivet av superegg:

Att vara utan dator skulle man göra mig ännu mera deprimerad och skulle aldrig klara om den värmen.

Men annans så kanske en bättre datorskärm göra så att man blir mindre trött?

Vad gör du på dagarna egentligen för att vara seg/trött sedan 2015?

Visa signatur

Case Ghost S1 Limestone || CPU Ryzen 2600x || GPU RTX 2080 FE
SSD Samsung 1TB 860 m.2 || PSU Corsair SF600 v2 || MB Asus X470-I Gaming
RAM G.Skill Trident Z 16GB CL14 3200MHz ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falistar:

Där blev mina Blue Lola och Yeti, Logitech tråkiga.
Så oändligt trist när pengastinna globala företag, köper upp och dödar, innovativa och intressanta företag.

Blocket med Blue prylarna.

Varför Blocket?

In på Swec Marknad istället

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Kommer produkterna få nytt namn? Som tex Logitech Yeti?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Kommer produkterna få nytt namn? Som tex Logitech Yeti?

RGB Yeti Pro Carbon Gaming.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Att vara utan dator skulle man göra mig ännu mera deprimerad och skulle aldrig klara om den värmen.

Men annans så kanske en bättre datorskärm göra så att man blir mindre trött?

Suttit med datorer sen jag var 7, snart 20 år dvs. Jobbat med IT senaste 6 åren, jag är pisstrött på datorer och anser att datorn är en av faktorerna för jag inte pallar ett smack på mina dagar, men har på andra sidan inte heller mycket annat intressant.
Utlandsflytt planerad pga att Sverige inte passar mig som land alls, så sitter du ensam mycket (Kanske bor ensam?)och bara sitter vid datorn - Så är detta anledningen till varför du känner som du gör.
Bryt dina små vardagssysslor och rutiner som du vet gör dig dåligt eller snor din tid så kommer du vidare. Datorn löser inget automagiskt, temporära lyckan från ditt spelande är bara för stunden.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Barbaskoen:

Vad gör du på dagarna egentligen för att vara seg/trött sedan 2015?

Jag börja blir seg/trött 2009 så fort jag vaknar så sätter jag mig vid dator om jag inte har något annat att göra och sen så äter jag mat runt 11-03 och kollar på tv innan jag somnar. Men ska börja i folkskola om 19 dagar.

Skrivet av Niivpzi:

Suttit med datorer sen jag var 7, snart 20 år dvs. Jobbat med IT senaste 6 åren, jag är pisstrött på datorer och anser att datorn är en av faktorerna för jag inte pallar ett smack på mina dagar, men har på andra sidan inte heller mycket annat intressant.
Utlandsflytt planerad pga att Sverige inte passar mig som land alls, så sitter du ensam mycket (Kanske bor ensam?)och bara sitter vid datorn - Så är detta anledningen till varför du känner som du gör.
Bryt dina små vardagssysslor och rutiner som du vet gör dig dåligt eller snor din tid så kommer du vidare. Datorn löser inget automagiskt, temporära lyckan från ditt spelande är bara för stunden.

Men jag älskar dator så mycket så det är svårt att inte vara vid dator. Vilket land passar dig bäst?

Men jag tror mest jag blir trött på grund av Visual Snow.

Bor kvar oss min mor.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Jag börja blir seg/trött 2009 så fort jag vaknar så sätter jag mig vid dator om jag inte har något annat att göra och sen så äter jag mat runt 11-03 och kollar på tv innan jag somnar. Men ska börja i folkskola om 19 dagar.

Men jag älskar dator så mycket så det är svårt att inte vara vid dator. Vilket land passar dig bäst?

Men jag tror mest jag blir trött på grund av Visual Snow.

Bor kvar oss min mor.

Visual Snow har jag läst på lite om, jag har likväl det, ser konstigt ut att glo rakt ut i blå himmel när det blir flimmrigt och likväl även skärmen jag skriver vid i skrivande stund och i mörker är det värst då objektet jag tittar på försvinner "i snön", tittar jag bredvid så ser jag det ok.
Älskar datorn - använd det i ditt liv då på ett BRA sätt, överse VAD du älskar med datorn och ta full fokus på det så kommer saker bli roligare. Är enbart gaming vid datorn som intresserar och slö-läsning på SweC men inget annat är det svårare att ta sig vidare.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

Hade ett par G930 under många år. Kan hålla med om att ingen någonsin klagade på ljudet från mikrofonen. Däremot var ljudet, framförallt vid musiklyssning, bedrövligt. Sen hade jag av och till rejäla problem med den trådlösa anslutningen. Överlag var jag väldigt missnöjd med dom. Blir inga fler headset från logitech för min del men har både tangentbord och mus från logitech som jag är väldigt nöjd med.

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, precis så jag känner. Och samma här, har kört logtech mus/tgb sedan mx518 släpptes