Permalänk
Avstängd

Philips fidelio x2

Säljer mina Philips hörlurar, då jag har köpt nya.

Använda i ett år och fungerar utmärkt.

Originallådan samt alla tillbehör finns självklart.

Bud börjar från 500:-

Köpare står för frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 erbjudet.

Alla som vill bjuda typ en tusing vill jag påminna om att lurarna har kostat 1000kr för någon månad sen:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=2792577

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

500 erbjudet.

Alla som vill bjuda typ en tusing vill jag påminna om att lurarna har kostat 1000kr för någon månad sen:

Ska bara spola tillbaka tiden och köpa dom för 1000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Förstår din poäng Men å andra sidan kan du också köpa en i5 2500k i affärer idag för 4k. Är den värd 4k då alltså?

X2:orna är EOL.

Anledningen till pris-droppet var pga philips släppte sina nya x2r.

Skillnaden där är väl att en en motsvarande i5, 8600k, har utvecklats ganska rejält på dessa ca 7 år, trots att processormarknaden har varit ganska tråkig under denna period.

X2HR är väl i princip en rebrand av X2 för ett markant dyrare pris. Lite som att betala en tusing extra för ett gtx770 istället för ett gtx680, eller ett 280x istället för ett 7970.

Elgiganten var väl också den enda butik som faktiskt rensade ut dessa hörlurar.

1k för X2 var rena drömpriset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Skillnaden där är väl att en en motsvarande i5, 8600k, har utvecklats ganska rejält på dessa ca 7 år, trots att processormarknaden har varit ganska tråkig under denna period.

X2HR är väl i princip en rebrand av X2 för ett markant dyrare pris. Lite som att betala en tusing extra för ett gtx770 istället för ett gtx680, eller ett 280x istället för ett 7970.

Elgiganten var väl också den enda butik som faktiskt rensade ut dessa hörlurar.

1k för X2 var rena drömpriset.

Köpte för 1111kr, så jävla värt!

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Får jag fråga vad för nytt du köpte?

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

500 erbjudet.

Skraj att priset drar iväg?
Kan tipsa alla som vill bjuda att billigast på prisjakt får du idag dessa för 2799:-

Det är fett bra lurar, och bara för att de gått att få tag på för 1111:- och till och med 750:- på vissa elgiganten runt om i landet kan man ju fetglömma att den chansen kommer igen.

Min polare högg ett par och jag velade då jag precis fått tag på ett par med liknande features för liknande summa, men ångrar idag att jag inte köpte ett par då..

Permalänk
Medlem
Skrivet av willienelpson:

Skraj att priset drar iväg?
Kan tipsa alla som vill bjuda att billigast på prisjakt får du idag dessa för 2799:-

Det är fett bra lurar, och bara för att de gått att få tag på för 1111:- och till och med 750:- på vissa elgiganten runt om i landet kan man ju fetglömma att den chansen kommer igen.

Min polare högg ett par och jag velade då jag precis fått tag på ett par med liknande features för liknande summa, men ångrar idag att jag inte köpte ett par då..

Denhär tråden har redan haft en diskussion om detta. Men iaf,priset är högt pga lurarna är EOL.

Bjud gärna över mig om det är så,men jag vill ej diskutera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiley:

Köpte för 1111kr, så jävla värt!

Jag gav 400 kr för mina på elgiganten i Sickla. Tror det var vintern 2016, någon som minns? Såg tips i tipstråden här på forumet.

En av mina bästa affärer.

Permalänk

Bjuder 600 riksdaler, när avslutats budandet?

Permalänk
Avstängd

Sista bud skall vara inne senast på onsdag kl 18:00

Permalänk
Medlem

@daggern: Modmicen är inte till salu?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av willienelpson:

@daggern: Modmicen är inte till salu?

Nej tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com