USB-minne med Windows 10, bootbart.

Permalänk
Medlem

USB-minne med Windows 10, bootbart.

Har köpt ny dator men är mitt i flyttkaos och hittar inget bootbart USB-minne (och har ingen annan dator jag kan använda tyvärr). Skulle någon vänlig själ kunna ordna ett och skicka till mig? Swishar självklart för usbminnet och frakten samt en slant för besväret. Om någon har ett i Umeå kan jag så klart hämta det på plats!

Skicka PM

Edit: Nyckel för Windows har jag sparad själv så det är inga problem!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Här i skellefteå inne i kommun huset finns det datorer man kan använda om man behöver en snabbis. Finns det inte nå liknande i umeå eller på bibloteket där du kan ladda ner windows installations prohram ifrån windows hemsida sen installera de på en usb?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Gjorde faktiskt en sticka för att installera om bara här om dagen, däremot är det en sticka från jobbet, så vill inte kränga, men vill du låna är det fritt fram Finns på Tomtebo

Edit: Alternativt kom förbi med en sticka så kan vi slänga in windows på den. tar max 5 minuter.

Visa signatur

| CPU: i7-8700 | GPU: Asus ROG Strix 2080S | RAM: 16GB 3000MHz DDR4 | Mobo: Gigabyte Aorus z370 | Storage: 512GB SSD | 2TB HDD | Chassi: Fractal Define R4 |