Permalänk
Medlem

500D front fan bracket

Hej,
Undrar om man kan få tag på en fläktram för 3 120mm-fläktar, dvs. den som normalt sitter i fronten i en 500D? Såg inga delar alls till 500D på den officiella sajten. Någon (Johan ) som vet något?

Permalänk
Medlem

Det du kan göra är att skapa en ticket på support sidan och fråga där, inte omöjligt att de kan ordna en åt dig även om den inte finns med på deras hemsida.

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Edge1:

Hej,
Undrar om man kan få tag på en fläktram för 3 120mm-fläktar, dvs. den som normalt sitter i fronten i en 500D? Såg inga delar alls till 500D på den officiella sajten. Någon (Johan ) som vet något?

Tjenare,

Jag hittar inte det heller som en reservdel till 500D, däremot hittar jag en till 570X och dom två chassina delar mycket likheter på insidan. Ska dubbelkolla med vårat HQ om delen till 570X även passar 500D, återkommer så fort jag vet mer.

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Edge1:

Hej,
Undrar om man kan få tag på en fläktram för 3 120mm-fläktar, dvs. den som normalt sitter i fronten i en 500D? Såg inga delar alls till 500D på den officiella sajten. Någon (Johan ) som vet något?

Tjenare,

Bracketen från 570X passar 500D, du hittar den här:

https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Accessories...

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Tjenare,

Bracketen från 570X passar 500D, du hittar den här:

https://www.corsair.com/eu/en/Categories/Products/Accessories...

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Perfect, tack så mycket!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Edge1:

Perfect, tack så mycket!

Ingen fara!