Vad spelar du i julhelgen 2018? đŸ•čïžđŸŽ…

PermalÀnk
●

Elite: Dangerous lÀr jag spela en hel del. Kanske starta mitt extrakonto som jag köpte pÄ rea nyligen.
Kanske ocksÄ fortsÀtta en del med Far Cry 5.

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z370 Gaming ITX/ac | 8700K | 32GB | MSI RTX 3080 Suprim X
Corsair SF750 | Noctua NH-U12A | NR200P || G603 | G915 TKL | T16000 | TWCS

PermalÀnk
Medlem
●

Blir en hel del Battlefield V, fyller pÄ med Rocket League, Fifa, lite PUBG, kanske en CS och sjÀlvklart Tabletop Simulator inpÄ smÄtimmarna

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

PermalÀnk
Medlem
●

FortsÀtta pÄ Red dead 2 MÄste komma lÀngre i storyn, med hjÀlp av mitt Àlskade Springfield gevÀr och min trusty Arabian horse, sen skulle jag vilja spela om FF XV, Persona 5 Eller köpa Horizon zero Dawn, och Mafia 3,

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

För mig blir det att först spela klart AC: Odessey!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

PermalÀnk
Medlem ★
●

Spelar för tillfÀllet igenom Assassins creed origins men lÀr bli en del War thunder ocksÄ.
Köper nog det nya AC spelet ocksÄ nu pÄ rean men tror inte jag hinner spela det.
SÄg att expansionerna till origins Àr pÄ rean Àr de vÀrda att köpa?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir Assassin's Creed Origins, ev lite Subnautica och World of Warships ocksÄ som det ser ut nu

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

PermalÀnk
●

Blir att fortsÀtta pÄ Black Mesa och Swat 4 (som jag köpte pÄ GOG rean nyligen.)
Funderar pÄ att skaffa Jagged Alliance 2 via GoG. Har spelet redan men bara pÄ skiva, tyvÀrr har man ingen optisk lÀsare lÀngre

PermalÀnk
Medlem
●

Tar med Switchen pÄ julresan sÄ det blir en mix av Super Smash Bros, Bayonetta och Octopath Traveller.

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Dragon quest XI, Civ 5 och Suikoden

PermalÀnk
Medlem ★
●

Subnautica, Àr riktigt imponerad, grymt spel

PermalÀnk
Medlem
●

Jag har tÀnkt ta mig igenom Witcher sÄ jag kan börja med uppföljarna, synd bara att AMD gjorde det omöjligt att starta med drivrutiner nyare Àn 17.11.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Conan exiles i nya betan de testar samt Dragonage2 med expansionerna lutar det Ă„t.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

PermalÀnk
Medlem ★
●

PoE

Kanske lite "Raft" med vÀnner om lusten faller pÄ.

PermalÀnk
Medlem
●

Blir nog lite Arma 3 med exile modden och Fallout 76

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Kommer bli mix mellan red dead redemption 2 & mutant year zero. Det sistnÀmnda har jag bara provstartat men kÀnns lite som kÀrlek vid första ögonkastet (spelade Mutant nÀr det begav sig).

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av skog1s:

Red Dead Redemption 2
Sen hittade min flickvÀn första Red Dead Redemption limited edition pÄ tradera för en billig peng

Gift dig med henne! Fick RDR2 i födelsedag av min fru. Blir inte mycket bÀttre Àn sÄ...

PermalÀnk
●
Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

PermalÀnk
Medlem ★
●

God of War PS4, Little Nightmares, GTA: San Andreas (Version 1.0) och sjÀlvklart CS:GO.

Visa signatur

| Mobo: Gigabyte X570 GAMING X | CPU: AMD Ryzen 9 3900X + Dark Rock 4 | RAM: 32GB @ 3000MHz | GPU: Gigabyte RTX 3080 OC | PSU: Seasonic GX 850W | Chassi: NZXT S340 Elite Matte Black | M.2: Samsung 970 Evo 500GB & 1000GB | HDD: 4TB | Monitors: Acer Predator X34 GS & Acer XB270HU |

PermalÀnk
Medlem
●

För mig blir bf5 eller pubg

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag pÄbörjade en nu runda Doom 2016 hÀromdagen. Fps som det var förr!
Sedan köpte Shadow Warrior 2 pÄ Steam igÄr.

Har en massa spel pÄ PS4an som jag Ànnu inte spelat. Knack 2, Spiderman, och Unravel 2. Det sistnÀmnda Àr mest troligt att pÄbörjas nÀr som helst.

Man kanske Àven skulle ta och pÄbörja Wicher 3 som jag har tÀnkt göra hur lÀnge som helst? Jag har nyligen köpt 4k TV och kopplat den till TVn. Fast det fÄr nog vÀnta tills jag har satt ihop AMD riggen jag har köpt men inte monterat.... Det saknas bara ett moderkort, jag invÀntar mellandagarna i förhoppningen om ett bra pris.

PermalÀnk
Geeks
Jobbar med data ★
●

Jag kommer att spela Diablo II, tog upp det igen efter eran stream.
Clone Hero, som Guitar Hero fast gratis.
Sedan ska jag nog ta och fortsÀtta pÄ Horizon Zero Down.

PermalÀnk
Medlem
●

Nya Atlas som kommer ut, den hamnade tydligen pÄ Steam rean ocksÄ.

Visa signatur

i7-7700k @ 5GHz 1.31V | MSI GTX 1080 Ti Gaming X 11G | G.Skill 32GB 3200MHz | M.2 EVO 1TB / EVO 850 2TB | BenQ XL2546 240Hz | Windows 10 64-Bit

PermalÀnk
Medlem ★
●

Stelaris. Nya DLCn Megacorp Àr riktigt kul, mer nyans i spelat.

Visa signatur

System: Team Red

PermalÀnk
Medlem
●

Dota 2. Finns inget annat. Har sÄlt min sjÀl till det spelet.

Edit: KÀnner mig nÀstan som en bonde nÀr jag lÀste det dÀr. Visst kan statslivet locka med hÀftiga prylar och coola event. Men jag har mina kossor, grisar och min hund som jag trivs med. Trivs sÄ pass bra att jag inte har nÄgon lust att testa nÄgra andra spel

PermalÀnk
Medlem ★
●

Efter att ha tryckt in min andra 1TB SSD i burken för ett par dagar sedan (JÀklar vad moderna titlar tar plats!) sÄ har jag kommit fram till att jag jobbar under bÄde jul och nyÄr, sÄ jag fÄr nöja mig med Runescape och Idle Heroes pÄ en android emulator...

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Mocka:

Darksiders 3 till PC men superfin stuttering efter den senaste patchen

rejÀlt med stuttering efter senaste patchen och massor med krascher :/
Men blir nog en del Darksiders 3 för mig ocksÄ mellan byggande och jobbande

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

PermalÀnk
Medlem ★
●

har börjat pÄ darksiders 3 men inte min kopp med te sÄ blir diablo 2 och bfv.

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

PermalÀnk
Trollfabrik đŸ«¶đŸ» ★
●

IstÀllet för att ta tag i min gigantiska backlog har jag Äkt pÄ Äterfall och fastnat för ett sÄ dÄligt spel som Diablo 3. Spelar pÄ för fullt och vÀntar pÄ @Kenneth som lovat joina nÀr han spelat ut CS.

Annars har jag som mÄl att ta tag i ett Tales of Zestiria alt. Berseria eller God of War. LÀr ocksÄ bli Lego City Undercover och Spyro Reignited Trilogy dagtid med pojken.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlĂ€gg eller pinga @Jacob. Finns Ă€ven pĂ„ Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

PermalÀnk
Medlem
●

Det blir nog inget spelande under julhelgen, men i mellandagarna fortsÀtter jag antagligen med Fallout 76.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Star Citizen referral: STAR-5K66-JDZB

CM NR200P, ASUS ROG STRIX B660-I GAMING WIFI, Fury Beast DDR5 4800MHz 2x16GB, i5-12600K + Scythe Fuma 2, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL OC, WD Black SN850 PCIe 4.0 NVMe M.2 - 2TB+1TB

PermalÀnk
●

Köpte precis bf5!

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta pÄ bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlÀgg med upp till 97%!