Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon246659:

Surfplatta som är helt klart värd sitt pris 1790kr. Köpte en förra veckan för 2090kr.. Ingen prisjustering för 20årsjubel, vilket var lite surt
https://www.webhallen.com/se/product/294731-Lenovo-TB-X605F-1...

Närmsta på prisjakt 2190kr
https://prisjakt.nu/product/5042969

Vill tillägga att Tab 4 10 Plus har varit nere på samma pris och känns klart mer prisvärd med bl a mer RAM, snabbare processor och glasbaksida.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Weiman:

Vill tillägga att Tab 4 10 Plus har varit nere på samma pris och känns klart mer prisvärd med bl a mer RAM, snabbare processor och glasbaksida.

Yes, har den, och är nöjd. Glasbaksidan gör dock att den blir väldigt hal.

Permalänk
Medlem

Webhallen säljer ut Huawei mate 20 via länk på sin facebooksida
6666 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Hade jag inte haft en så hade jag köpt en. Riktigt fint pris. Så jävla nöjd med min

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malm:

För att strö salt i såren så dök det precis upp en notis om att ett paket från Harman är på väg. Verkar ha varit ett riktigt erbjudande med andra ord!

Tänkte dock inte sälja dem...

Men vem vet, kanske får man ett par riktigt slitna "refurbished"!

Edit: såg precis att paketet väger över 5 kg och levereras till dörren. Vad är det de har skickat egentligen?

Mina är fortfarande inte skickade, känns som att något gått fel med tanke på att leveranstiden ska vara 2-4 arbetsdagar, och nu för tiden brukar de ju skicka paketen nästa arbetsdag men hoppas jag har fel. Fick du avisering i postnord-appen, eller mail från AKG om att de har skickats?

Är det bara Malm som fått sina skickade eller är det någon mer? @anon246659 @mbilander

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Mina är fortfarande inte skickade, känns som att något gått fel med tanke på att leveranstiden ska vara 2-4 arbetsdagar, och nu för tiden brukar de ju skicka paketen nästa arbetsdag men hoppas jag har fel. Fick du avisering i postnord-appen, eller mail från AKG om att de har skickats?

Är det bara Malm som fått sina skickade eller är det någon mer? @Berrabub @mbilander

Jag beställde också ett par lurar och de verkar vara på väg nu; När jag loggar in på AKGs sida har de fått ett trackingnummer hos DPD, men DPD har ej fått paketet ännu.
När jag lade själva beställning stod det dock typ 5-7 arbetsdagars leveranstid, vilket sedan ändrades till 2-4 dagar.

Permalänk
Skrivet av Holic:

Fyfasen, stod 1500spän, men när ja la den i kundvagnen på webbis så gick den till ordinarie pris på 2500spän... missa det med millisekunder
Aja, inget ja måste ha....

Samma här, förutom att jag behöver en router. Har vid två tillfällen under två dagar fått mail om sänkt pris på denna, men inte hunnit klippa en. Börjar undra om det buggar hos Webhallen.

Visa signatur

i7 7700k - ASUS Z270H - ASUS Strix GTX1060 - 2X8 Corsair Vengeance 3000MHz - Fractal Design Define C - EVGA Supernova G3 - Samsung 850 EVO 500Gb

Permalänk
Inaktiv

@Bakgrund
Min käre audiofil.. Jag har fått svar att den är packad men inte skickad

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Weiman:

Helt klart prisvärd! Dock är Android 7 och glasbaksida rejäla minus för mig.

Permalänk
Medlem

BF5 för 219 kr som medlem på Webhallen är ett kap. 249 också.

De funkar tills åtminstone övermorgon som bra inbyte på GameStop. Lägg till 199 kr och förhandsboka vilket spel som helst (standardutgåva såklart). Det går till Switch, Xbox One och PS4.

Permalänk
Medlem

Legat på det priset sedan Okt 2018.

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

bara för mig som inte länken funkar?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kakan1994:

bara för mig som inte länken funkar?

Nope, kommer till kategorin bara.

Permalänk
Medlem

Hej verkar vara tillbaka på ordinarie pris

Jag såg även att jag skrivit fel modell, var den med 4 hårddisk platser.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Hej verkar vara tillbaka på ordinarie pris

Jag såg även att jag skrivit fel modell, var den med 4 hårddisk platser.

Priset var antagligen fel. Modellnumret i titeln på produkten var" Asustor AS3102T v2" precis som du skrev. Bilderna och specsen var dock för modellen med 4 slots.

Jag gick in och kollade på den mindre modellen och den hade istället priset 4490kr. Så dom hade helt klart mixat ihop modellerna. Blir kul att se vad man får hemskickat, om man får nånting i huvudtaget. Tack för tipset förresten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungjaevel:

Priset var antagligen fel. Modellnumret i titeln på produkten var" Asustor AS3102T v2" precis som du skrev. Bilderna och specsen var dock för modellen med 4 slots.

Jag gick in och kollade på den mindre modellen och den hade istället priset 4490kr. Så dom hade helt klart mixat ihop modellerna. Blir kul att se vad man får hemskickat, om man får nånting i huvudtaget. Tack för tipset förresten!

Så var det nog! Sitter på jobbet med telefonen så får skylla på det. 😁 Hoppas, hade jag inte redan haft den med 2 HDD hade jag köpt denna. 😊

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Asus RT-AC66U rev B1 för 699:-, ca 1200:- i vanliga fall. Denna stödjer Asus Aimesh, så köp 2st för att få mesh! (max 2st/kund)
https://www.webhallen.com/se/product/202953-ASUS-RT-AC66U-B1-...

Vad jag kan se så är 68'an den "lägsta" modellen som stödjer mesh, eller missar jag något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jiv:

Vad jag kan se så är 68'an den "lägsta" modellen som stödjer mesh, eller missar jag något?

https://www.asus.com/us/AiMesh/
AC1750 RT-AC66U B1*

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jiv:

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Precis, 66U rev B1 är den lägsta som stödjer Aimesh i dagsläget.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamerouge:

Vet inte om det är en typo av Mediamarkt, Den har ju windowslogga samt ser ut som den ”vanliga” om man kollar på prisjakt. Kan ha fel, men jag chansade

Tja, har du fått hem detta än? Var det för PC eller Mac?

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Precis, 66U rev B1 är den lägsta som stödjer Aimesh i dagsläget.

Rent hårdvarumässigt är den samma som 68U vad jag har kunnat läsa mig till. Beställde 2 för att ersätta min gamla Linksys som bara krånglar, och för att passa på att täcka upp köket. Riktigt bra pris för ett mindre Mesh-nät, blir spännande att se hur det funkar

Permalänk

@dole_95:
Inte än, återkommer med rapport

Visa signatur

Fractal Node 202 | Ryzen 5700G | RTX 3070 8GB | 32GB LP DDR4 | Samsung 870 500gb | Thermalright AXP-100 Full copper | ARCTIC P12 Slim PWM PST - 120 mm

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Är det bara Malm som fått sina skickade eller är det någon mer? @Berrabub @mbilander

Ordern står som "Levererad" på AKG's hemsida och har fått föravisering i postnordappen

Visa signatur

Desktop: Fractal Design Define R6 | i7 8086K | Asus Z-370E | Corsair Vengeance 24GB DDR4 2666mhz | Asus 1080 Ti 11GB | Samsung 970 Evo 500GB | EVGA Supernova 650W | Creative Sound Blaster X AE-5

Permalänk
Medlem

Har ni som beställt ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming från Webhallen fått era spelkuponger? När fick ni dem och hur?

Permalänk
Skrivet av Lidodido:

Rent hårdvarumässigt är den samma som 68U vad jag har kunnat läsa mig till. Beställde 2 för att ersätta min gamla Linksys som bara krånglar, och för att passa på att täcka upp köket. Riktigt bra pris för ett mindre Mesh-nät, blir spännande att se hur det funkar

Dual core på 68U mot single core på 66U. Stor skillnad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanruda:

LG WK7 finns i lager från tyska Amazon igen. Skeppas alltså då till Sverige. Lade precis en beställning själv.

https://www.amazon.de/gp/product/B07B9N5FB9/ref=ppx_od_dt_b_a...

This seller does not deliver to Sweden.
Står det för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclasc:

This seller does not deliver to Sweden.
Står det för mig

Det var 9 i lager tidigare när det tipsades som såldes av Amazon men de tog slut och därför står det så nu. Det är inget fel på tipset denna gången heller utan det gäller att vara snabb.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man hittar detta erbjudandet? Skulle vilja ha en annan färg om möjligt.

Visa signatur

Citera mig för svar!

Permalänk
Medlem

@TKD_1337: Jag fick dem samma dag jag hämtade ut dem från Postnord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

@TKD_1337: Jag fick dem samma dag jag hämtade ut dem från Postnord.

Tack för svaret. Då lär jag få dem imorgon.