Gratis first person shooter

Permalänk
Medlem

Gratis first person shooter

Tja!

Tänkte bara höra om ngn vet en gratis first person shooter utan blod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pc55:

Tja!

Tänkte bara höra om ngn vet en gratis first person shooter utan blod

Apex Legends

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

CSGO.

Som Psyc påpekade så är det blood i detta spel vilket jag helt glömt bort.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Fortnite.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Fortnite.

Missade du namnet på tråden?
"first person shooter"

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Fortnite.

Det stämmer att det inte är något blod i Fortnite men för sista gången, Fortnite är inte ett FPS utan spelas i ett tredje persons perspektiv!

Permalänk
Medlem

https://www.xonotic.org/

http://sauerbraten.org/

Går att stänga av blodet i båda spelen

Visa signatur

HP 800 G1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Missade du namnet på tråden?
"first person shooter"

Du hann före!

Permalänk
Medlem

@Zippeer: CSGO har väl rätt mycket blod, har det inte det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psyc:

@Zippeer: CSGO har väl rätt mycket blod, har det inte det?

Spelat för många timmar för att tänka på det men det kanske det har?
Borde nog gå att stänga av dock.

Verkar gå att "Ta bort" med ett bind men man måste självmant sitta och klicka bort det hela tiden

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Urban Terror är roligt
Ganska säker på att blodet går att välja bort i menyn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Missade du namnet på tråden?
"first person shooter"

Skrivet av AlpAne:

Det stämmer att det inte är något blod i Fortnite men för sista gången, Fortnite är inte ett FPS utan spelas i ett tredje persons perspektiv!

Sant, tydligen.
Jag lirar det inte själv, trodde bara att folk gillade att spela det i tredjeperson.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Går ju att stänga av det röda blodet i PUBG om man kör launch options med -KoreanRating i. Då blir det istället grönt och ska väl påminna om paintball tror jag.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Går ju att stänga av det röda blodet i PUBG om man kör launch options med -KoreanRating i. Då blir det istället grönt och ska väl påminna om paintball tror jag.

Nej, det gröna symboliserar zombieblod.
Då zombies inte är människor enligt diverse ratings så har man kringått detta med hjälp av den.

Ett av de klassiska exemplen är i Carmageddon 1-2 och TDR2k där man behövde gå förbi de Tyska lagarna och det gjorde man genom att byta ut fotgängare till zombies och ändra blodet till grönt.

Visa signatur

CPU: I5 6600k @ 4.4ghz GPU: 1070 G1 MBD: Asus Ranger VIII PSU: Silver Power SP-SS500 RAM: HyperX Fury 16gb @ 2300mhz CHASSI: NZXT H440 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0s:

Nej, det gröna symboliserar zombieblod.
Då zombies inte är människor enligt diverse ratings så har man kringått detta med hjälp av den.

Ett av de klassiska exemplen är i Carmageddon 1-2 och TDR2k där man behövde gå förbi de Tyska lagarna och det gjorde man genom att byta ut fotgängare till zombies och ändra blodet till grönt.

Ser onekligen ut som om det vore paintball "splashes" dock?

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Unreal tournament har väl inget blod(?)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psyc:

@Zippeer: CSGO har väl rätt mycket blod, har det inte det?

Går att stänga av.

Permalänk
Medlem

Black squad har jag lagt några timmar i och tycker är kul, har för mig man kan stänga av blod i det

Permalänk
Medlem

Postal 2.

finns mods som får väck blodet men tycker ändå det är lite omoraliskt spel ändå.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Team fortress 2.
Går att stänga av i konsol

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte gratis men Generetion Zero har robotar som fiender så inget blood.

Utspelar sig i 80-talets Sverige.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Urban Terror är roligt
Ganska säker på att blodet går att välja bort i menyn.

+1
Rekommenderar oxå Urban Terror!

Permalänk
Inaktiv

Planetside 2

Permalänk
Medlem

@Pc55: Tribes Ascend
http://www.esrb.org/ratings/Synopsis.aspx?Certificate=32192&T...

Lite annorlunda, man surfar runt, går givetvis att springa och glida så gott det går, riktigt kul. Vet inte riktigt hur aktivt det är nu längre dock.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk

Apex Legends är oerhört välgjort och lätt att komma in i. Inget övervåld och fungerar på de flesta (moderna)datorerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Overwatch är ju ganska barnvänligt

Edit
Glömde bort att det kostar en slant 🙄
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

@Ferrat: overwatch har iofs gratishelg nu.

Permalänk
Medlem

Splitgate är ett väldigt intressant spel, tänk dig en blandning av Halo och Portal spelen.

Visa signatur

Dator: Gigabyte Gigabyte GA-Z170-HD3P| ASUS GeForce GTX 1070 | i5-6500 @ 3.20GHz | 32 GB DDR4 2133 MHz | AeroCool Battlehawk | Corsair 140mm RED LED |
Kringutrustning: HyperX Alloy Elite RGB | Beyerdynamic DT 770 Pro 80 ohm | HyperX Pulsefire FPS PRO | Corsair MM300 | AOC C27G1 | Blue Snowball

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Postal 2.

https://www.youtube.com/watch?v=lfFT_QZentw

finns mods som får väck blodet men tycker ändå det är lite omoraliskt spel ändå.

Hahaha bästa spelet. Hade nästan glömt bort den 😂 fick väl inte säljas i Sverige länge om jag inte missminner mig..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Postal 2.

https://www.youtube.com/watch?v=lfFT_QZentw

finns mods som får väck blodet men tycker ändå det är lite omoraliskt spel ändå.

Bästa spelet jag någonsin lagt pengar på. Någonsin. Värt varenda j*vla krona!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 5600x - EVGA GTX 1080 FTW3 - 32GB DDR4