Permalänk
Medlem
Skrivet av NuZ:

E det bra spelet?

Mvh

Ja

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

fortfarande någon som spelar? jag kör mest tank, men om någon är sugen på att spela så adda mig: bdea

Permalänk
Medlem
Skrivet av bdea:

fortfarande någon som spelar? jag kör mest tank, men om någon är sugen på att spela så adda mig: bdea

Jag har börjat spela igen efter en lång paus kan adda dig, mitt nick är Lucce11

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Har spelat flyg delen av WT till och från ett tag, men har nyligen börjat spela "Tank" delen.
Riktigt roligt faktiskt...har sökt upp SweC och skickat en förfrågan !

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som spelar och vill spela så är vi 3 st som brukar spela men vi är inte alla inne samtidigt så hade varit roligare om man hade haft fler att spela med. Så om någon vill spela så lägg till mig på Steam så kan vi köra. Kör både Tanks och Flyg.

Steam http://steamcommunity.com/id/EExson/home/invites/

Permalänk

Hallå jag har just startat mitt War Thunder, Men när jag ska leta efter ett chattrum så står det bara "Search for closed chatrooms" Då är min fråga hur kan jag göra så att jag bara hittar öppna grupper?

Permalänk

Hade ingen aning om att sweclocker hade en grupp i spelet. Ansökt om medlemskap i alla fall. @ToyBear Har inte kommit särskilt långt i realism battle kör mest arcade och har typ BF 109 f3 fw 190 som högst. Jag heter Jonatanset i spelet.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Är det någon som sköter gruppen eller fortfarande spelar spelet? Mitt namn i spelet är mannerheim.

Visa signatur

Intel i7-9700K 3,6 GHz , AMD Radeon VII, ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING, S-1151, Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD, Samsung SSD 860 EVO 1TB,

Permalänk

@Gen.Lagus: Jag har sökt dit men ej fått något svar. Jag tror den är död eller har jag fel?

Permalänk

@Stickan37: Nej, den är inte död. Men de som handhaver förfrågningar spelar inte spelet särdeles mycket vilket gör att de som vill bli med får vänta tills någon bryr sig om att kolla. Eatyourdog tog in 3 nya medlemmar nyligen, men utelämnade min lol. Jag antar att det är ett nej för min del så jag får kolla någon annanstans.

Visa signatur

Intel i7-9700K 3,6 GHz , AMD Radeon VII, ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING, S-1151, Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD, Samsung SSD 860 EVO 1TB,

Permalänk

Verkar vara ganska dött med aktivitet i den gruppen. Någon som har tips på någon annan? Jag spelar nästan bara arkad för tillfället i alla fall.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Är det någon som spelar? Spelar alltid solo vilket jag är trött på. Så om någon är intresserad kan ni adda mig. Mitt nick är: bdea

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på. Friadoc här.

Permalänk
Skrivet av bdea:

Är det någon som spelar? Spelar alltid solo vilket jag är trött på. Så om någon är intresserad kan ni adda mig. Mitt nick är: bdea

Skrivet av Zarar:

Jag är gärna på. Friadoc här.

Jag har i alla fall lagt till er. Vi får se om det blir något spelande.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarar:

Jag är gärna på. Friadoc här.

Addade dig så det är bara att köra igång

Permalänk

En sak jag hatar med spelet är att i varenda match så ska det komma någon jävel och snipa fiendens spawn det är varken kul att möta sånt folk eller ha med dom i laget. Fattar inte hur utvecklarna kan tillåta det. Dessutom gör de banor där fienderna i princip kan plocka folk ur det andra spawnet från deras egna.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

En sak jag hatar med spelet är att i varenda match så ska det komma någon jävel och snipa fiendens spawn det är varken kul att möta sånt folk eller ha med dom i laget. Fattar inte hur utvecklarna kan tillåta det. Dessutom gör de banor där fienderna i princip kan plocka folk ur det andra spawnet från deras egna.

Aldrig varit med om men däremot att fienden samlas runt ens spawn och det finns inget skydd alls.

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Aldrig varit med om men däremot att fienden samlas runt ens spawn och det finns inget skydd alls.

Tycker det är ganska ofta någon fientlig lätt stridsvagn smyger sig runt hela kartan bara för att campa spawn. Förstår mig inte på varför visst får de några enkla kills men de kan ju knappast ha roligt och det är riktigt tråkigt för de som blir plockade innan de hinner reagera i spawn. Banan där fienden kan snipa in i spawn från platser strax utanför sitt eget är den där man är vid typ riksdagen i berlin.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Är där fortfarande liv i denna "klanen"? Kört länge nu men enbart själv. Hade varit kul med annat folk att lira med 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Skrivet av Starksprit:

Är där fortfarande liv i denna "klanen"? Kört länge nu men enbart själv. Hade varit kul med annat folk att lira med 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Det är väl någon inne ibland. Jag brukar köra några gånger i veckan i alla fall. Mest själv. Du kan ju lägga till mig om du vill.
Jonatanset

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Är clanen levande?

Joinar gärna! Kul och spela med någon, spelar oftast själv.

Permalänk
Skrivet av Stickan37:

Är clanen levande?

Joinar gärna! Kul och spela med någon, spelar oftast själv.

Kan inte påstå att den är levande. Du kan lägga till mig så kanske vi kan köra brukar köra i alla fall någon runda om dagen.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

@jOnÄTÄn: Jag lägger till dig när jag kommer hem! Har du kommit långt i ditt träd av pansarvagnar?

Permalänk
Skrivet av Stickan37:

@jOnÄTÄn: Jag lägger till dig när jag kommer hem! Har du kommit långt i ditt träd av pansarvagnar?

Nja har några 5,7 tanks i alla fall (tiger panter o m18)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Ansökte till klanen i förrgår. Inte hänt något än med ansökan så säger väl en del om aktiviteten. Får nog söka sig på annat håll. Har BR 10.0 Germany och USA samt även snart Ryssland.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starksprit:

Ansökte till klanen i förrgår. Inte hänt något än med ansökan så säger väl en del om aktiviteten. Får nog söka sig på annat håll. Har BR 10.0 Germany och USA samt även snart Ryssland.

Du kan haka på mig kanske?
Har försökt få kontakt med SweC men pffff....

Spelar varje dag när jag har lagkamrater med mig.
Skicka ett pm

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk

Någon här som provat Tobii eye tracker 4C i War Thunder? Som har lite uppfattning om hur det fungerar? Finns inte så många youtubeklipp om det., hittar bara ett eller två.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Någon här som provat Tobii eye tracker 4C i War Thunder? Som har lite uppfattning om hur det fungerar? Finns inte så många youtubeklipp om det., hittar bara ett eller två.

Har varit sugen men inte vågat köpa pga jag har 3440x1440 34" kurvad skärm. Och det står i alla fall på inet.
Max skärmstorlek
27" i 16:9 Format
30" i 21:9 Format

Sen flyger jag lite för lite i "simulator" läget men kanske hade blivit mer om jag haft någon sådan lösning.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Nu har en ny större uppdatering kommit. "new power" de har lagt till bland annat harrier och SK60.
Såg att de även lagt till DLSS ska bli intressant att testa till helgen, mitt 2060 är på gränsen för spelet på min skärm men kanske blir bättre om DLSS fungerar så bra som folk säger.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb