Permalänk

ASUS Xonar U5 Ljudkort

Säljer av lite grejer då jag har uppgraderat datorn och inte längre använder/behöver ljudkortet som säljs.

Säljer mitt MSI Geforce GTX 1060 6GB (singel fläkt) som använts i ungefär 2 år, endast använts för gaming och enkel video editing, inget cryprovaluta mining, och fungerar finfint. Tyvärr ingen originalförpackning och andra papper då den kommer från ett PC ihopbyggd av Komplett. Inget kvitto heller har jag.
Pris: 1200kr
SOLD

Säljer också ett kombo med moderkortet ASUS B150m plus som fungerar felfritt, (och har även IO shielden) med processorn Intel core i5-6500, som fungerar suveränt och har endast använts för gaming och enkel video editing. Även ingår en kylare (Någon Akasa kylare tror jag?) som ingick då detta suttit i ett system köpt från Komplett (Därifrån CPU kylar loggan). Alla tre komponenter har använts i ungefär 2 år. CPU kylaren kyler processorn tillräckligt bra för princip alla uppgifter, då processorn inte är K-version. Ingen originalförpackning, papper eller kvitto för dessa komponenter.
pris: 1500kr

Till sist säljer jag också mitt ljudkort, då jag har bytt till ett moderkort med tillräckligt bra ljudkort inbyggd, och ljudkortet känns onödigt för mitt enklare headset, så säljs denna också.
Fungerar som det ska, men har en liten repa nära baksidan på översidan. Komplett med originallåda, USB kabel, Cd-skiva med drivers och safety manual. Inget kvitto.
Pris: 350kr

Alla komponenter har avdammats med tryckluft.

Moderkortet, Processorn och kylaren säljs tillsammans endast.
Skulle tänka att kunna skicka ljudkortet mot att du betalar för frakten. Alla andra komponenter skickas ej då de inte har originalförpackningarna. Endast hämtning i Göteborg för dessa.
Kan sälja GPU och CPU paketet tillsammans för ett mycket bra start på en stark budget gaming PC. (2700 kr)

Inga bud, PM vid intresse!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 2700, EVGA GTX 1080, ASUS ROG B450-F, 32GB ram, NZXT H500i

Permalänk

GPU OCH CPU+MODERKORT+KYLARE SOLD
endast ljudkort kvar!

Visa signatur

Ryzen 7 2700, EVGA GTX 1080, ASUS ROG B450-F, 32GB ram, NZXT H500i