Permalänk
Medlem

Fladdrande sida

Jag har problem med EN sida i Google Chrome. Alla andra sidor fungerar normalt, även övriga sidor på aktuell site.
Det fladdrar som på bilden här, mest i högerkanten och inget i vänsterkanten.
Jag har rensat cache mm i Chrome samt uppdaterat webläsaren. Jag har även uppdaterat Windows.
Har även testat att inaktivera alla Tillägg som finns på sidan men utan någon effekt.
Sidan fladdrar likadant i läget Inkognito.
Det är inte heller något fel på själva sidan enligt Airbnb.
Vad är fel?

Här kan man se hur det ser ut:
https://www.youtube.com/watch?v=rk729n_NsaU&feature=youtu.be

Permalänk
Medlem

Har du testat andra webbläsare? Är det bara när den är i fullskärm?

Ser ut som css fel på sidan, typ nått gör att den behöver scrollbar, vilket resulterar i en annan layout, vilket gör att scrollbar inte behövs och så har den fastnat i vinkelvolten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothxx:

Har du testat andra webbläsare? Är det bara när den är i fullskärm?

Ser ut som css fel på sidan, typ nått gör att den behöver scrollbar, vilket resulterar i en annan layout, vilket gör att scrollbar inte behövs och så har den fastnat i vinkelvolten.

Ja testat annan webläsare och där funkar det och det funkar även Chrome på annan dator.
Nej sidan är INTE i fullskärm, jag använder aldrig det. Ser nog bara ut som fullskärm för att jag har beskurit videon lite. Någon scrollbar i höjdled behövs inte på sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothxx:

Har du testat andra webbläsare? Är det bara när den är i fullskärm?

Ser ut som css fel på sidan, typ nått gör att den behöver scrollbar, vilket resulterar i en annan layout, vilket gör att scrollbar inte behövs och så har den fastnat i vinkelvolten.

Nu tänkte jag överge Chrome och laddade ner en webläsare som heter Vivaldi och märkte då direkt att samma fel uppstår i den. Har innan testat i Edge men där uppstod inte felet. Då har det alltså inte med direkt med Chrome att göra....

Kan nämna det också att när jag öppnar sidan i en annan dator så funkar den. Man kan dock se att det smårycker på samma ställe i ca 2 sek varje gång man startar/uppdaterar sidan men det stannar direkt.

Permalänk
Medlem

Ingen....?

Sidan funkar alltså inte i Chrome och inte i Vivaldi och nu märkte jag även att den inte funkar i Slimjet. Har fått reda på att alla dom är Chromiumbrowsers. Sidan har funkat bra i 2 ½ år innan så vad har hänt?