Vilken är den bästa streamingtjänsten?

Permalänk

Vilken är den bästa streamingtjänsten?

Söker en ny streamingtjänst med mestadels bra filmer. Vilken är bäst?

Permalänk
Medlem

@AntonSandin:
Finns ingen som är bäst (enligt min åsikt), det är beroende på vad man söker, då de flesta har filmer/serier som de andra inte har.
Det är också beroende på vilken kvalitet man vill ha te.x HBO streamar i 720P medans Netflix streamar i upp till 4K.

Det fanns iaf. tidigare en websida där man kunde man kunde söka på filmer/serier och se vilken streamingtjänst som hade dem, jag har dock glömt bort webadressen till den.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Vem är bäst, mamma eller pappa?

Ge oss mer info om vad du söker så får du bättre svar
Gillar du allra nyaste? Gamla klassiker? Action eller drama? Barnprogram? Etc etc

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Amazon och Netflix tycker jag är bäst, både på innehåll och kvalitet 4K, Dolby Vision etc.

Viaplay och Hbo har både sämre kvalitet på tjänsten och sämre utbud, om man nu inte är helt insnöad på skandinaviska crime serier.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem

Netflix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

Det fanns iaf. tidigare en websida där man kunde man kunde söka på filmer/serier och se vilken streamingtjänst som hade dem, jag har dock glömt bort webadressen till den.

Det finns flera, men justwatch.com är ett hett tips

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Avstängd

bästa stream

@AntonSandin: Netflix, HBO, Viaplay och Google play skulle jag säga.