Permalänk
Medlem

Intel Core i7-5930K

Intel Core i7-5930K 12 trådar / 3,5GHz / 15MB / Socket 2011-3 (Boxed)

Sparsamt använd ej överklockats.

Har även ett moderkort att sälja till
ASUS X99-E WS
Samt EKWB vattenblock till processorn

Tänker mig att bud kan börja på 1500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr +frakt för moderkort +processor

Permalänk
Medlem

1800 och hämtar

Permalänk
Medlem

1900kr för processor och moderkort

Permalänk
Medlem

2100 och hämtar

Permalänk
99:e percentilen

Detta inlägg är lite speciellt. Jag vann en 5930K för fem år sedan och har ända sedan dess letat efter en kartong till den, så att jag kan göra en liten hylla med processorer jag haft. Nu är det en ovanlig CPU och därmed svårt att få tag i en kartong, så jag skulle bli väldigt tacksam om ni vill hjälpa en fellow SweClockare på ett eller annat sätt.

Jag har redan det lilla plastskalet som själva CPU:n sitter i, så det behöver jag inte, bara resten av kartongen. Denna behövs ju inte för att frakta CPU:n säkert (oavsett om samma köpare även köper moderkortet eller ej), så min tanke är att om den som köper 5930K:n inte bryr sig om kartongen kan antingen @wydaddy eller köparen skicka kartongen till mig, mot betalning såklart. Kan ett par, tre hundralappar vara rimligt?

Med vänliga hälsningar och förhoppningar
Alling

@wydaddy @j0h4nN @vaegen @Mainman

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av j0h4nN:

1500kr +frakt för moderkort +processor

Skrivet av vaegen:

1800 och hämtar

Skrivet av Mainman:

1900kr för processor och moderkort

Skrivet av vaegen:

2100 och hämtar

Vaegan leder just nu, avser ditt bud lika ovan processor samt moderkort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wydaddy:

Vaegan leder just nu, avser ditt bud lika ovan processor samt moderkort?

Jajemen rubb o stubb😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2200 + frakt (alt. om du kan dumpa på regeringsgatan )

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+ @ 2,505GHz, ABIT AN7, 512MB TwinMos PC3200@480MHz 2.5-3-3-7, 120GB Hitachi 8MB, 200GB Segate, Chifftec-Dragon

Permalänk
99:e percentilen

@GroundX: Då du potentiellt leder budgivningen vill jag bara upplysa om mitt inlägg ovan. Lär behöva någon form av samarbete eller hjälp av både köparen och säljaren.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Inga som helst problem om jag skulle vinna budgivningen Alling (förutsatt att alla kartonger/emballage finns såklart ).

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+ @ 2,505GHz, ABIT AN7, 512MB TwinMos PC3200@480MHz 2.5-3-3-7, 120GB Hitachi 8MB, 200GB Segate, Chifftec-Dragon

Permalänk
Medlem

@GroundX: Frakt går att lösa men den får du stå. Sällan inne i city men jobbar på Södermalm där man skulle kunna hämta upp om man vill.

Permalänk
Medlem

@GroundX: Kommer inte åt att leta efter kartongen just nu, om den finns ligger den under trappen i hallen. (just nu blockerat där med 8 nya fönster samt en altan dörr. ) Så kommer sälja utan den kartongen och dyker den upp så hör jag av mig.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av wydaddy:

@GroundX: Kommer inte åt att leta efter kartongen just nu, om den finns ligger den under trappen i hallen. (just nu blockerat där med 8 nya fönster samt en altan dörr. ) Så kommer sälja utan den kartongen och dyker den upp så hör jag av mig.

Det får du jättegärna göra!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Givetvis får jag stå för frakten, kanske kan lösa upphämtning. Men vi får hålla det öppet så länge iom att jag inte vet exakt vart du bor

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+ @ 2,505GHz, ABIT AN7, 512MB TwinMos PC3200@480MHz 2.5-3-3-7, 120GB Hitachi 8MB, 200GB Segate, Chifftec-Dragon

Permalänk
Medlem
Skrivet av GroundX:

Givetvis får jag stå för frakten, kanske kan lösa upphämtning. Men vi får hålla det öppet så länge iom att jag inte vet exakt vart du bor

Tänker att vi avslutar detta på lördag.
Sen kan vi lösa ev upphämtningar på söndag eller nästa vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2400+ Frakt!

Permalänk
Medlem

Hmmmm, hade alldeles för mig att det skulle avslutas i söndags. Jag är förmodligen bara förvirrad, sorry

Visa signatur

AMD Athlon XP 2500+ @ 2,505GHz, ABIT AN7, 512MB TwinMos PC3200@480MHz 2.5-3-3-7, 120GB Hitachi 8MB, 200GB Segate, Chifftec-Dragon