Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Snes mini, Gamecube, H60 AIO samt tangentbord

Permalänk
Medlem

Snes mini, Gamecube, H60 AIO samt tangentbord

Tänker mig en liten rensning med följande produkter, det är bud från utsatt pris som gäller.

Snes mini
Inkl 2 handkontroller, HDMI samt Usb-kabel. En anmärkning är att på den ena kontrollen fungerar inte L och R knapparna.

Bud från 700 kr.

Nintendo Gamecube
Det som syns på bilden är det som följer med. 2 handkontroller, scartsladd, 8mb minneskort samt spelen Super mario sunshine, Mario kart, Star wars II samt Need for Speed 2.
Ej testat nu, fungerade dock utan anmärkning när det senast användes (2-3 år sedan).

Bud från 700 kr.

Corsair H60 AIO v3
"Ny" (inköpt 2018-12-25, Webhallen). Digitalt kvitto finns. Oanvänd, aldrig monterad. Förpackningen har dock öppnats. Var tänkt att använda i mitt m-ITX system, men den passade inte chassit Kolink Satelite plus. Har legat orörd i orginalförpackning sedan inköp.

Bud från 400 kr.

Gigabyte Aivia k8100 v2 Gaming keyboard
Väldigt lite använt, har dock en bugg som gör att man behöver stänga av tangentbordets volymkontroll, finns en del youtubeklipp som visar hur detta görs.

Bud från 0 kr.

Samtliga produkter finns i Gävle och kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning. All betalning sker med swish.

Har en del omdömen i tråden för detta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400 + frakt på H60 om det finns fäste för 1151

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ellumination:

400 + frakt på H60 om det finns fäste för 1151

Utgår från att det finns fästen både för intel och Am4.

Permalänk
Medlem

Lägger startbudet 700:- för din SNES mini. När stänger du?

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Lägger startbudet 700:- för din SNES mini. När stänger du?

Jag tänkte inte dra ut på det. Skulle kunna stänga imorrn kl 9 för de som bud har kommit in på. Isf skulle jag kunna skicka grejerna före onsdag lunch, vilket åtminstone ger en liten chans att de kommer fram på torsdagen.

Permalänk
Medlem

700kr + frakt för Gamecube

Visa signatur
Permalänk

Har H60 fästen till AM4?

Visa signatur

Intel I7 10700K @5ghz,1.25V | MSI Z490-A Pro | 16gb 3200mhz ddr4 HyperX predator | Asus strix 2060S 8GB | Cooler Master Ml240l | Corsair Carbide 100R |
| Samsung 27" Curved 144hz. |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mammalainen:

Har H60 fästen till AM4?

Det utgår jag från, eftersom det var AM4 jag själv använder.

Eftersom det är relevant information så ska jag säkerställa detta. Återkommer inom kort.

Permalänk
Medlem

800kr + frakt för gamecube

Permalänk
Medlem

@Mammalainen
@Ellumination

Det är följande produkt (ser att det tom är v3) och har fäste för både intel 1151 och AM4 (plus typ alla andra).

https://www.webhallen.com/se/product/285712-Corsair-Hydro-H60...

Permalänk
Medlem

900 + frakt gamecube

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag håller öppet för bud till kl 09.00 imorgon (förlänger med 10min om någon budar 8.59 )

Då kan jag skicka iväg paketen under onsdagen. Om det är så flera ev köpare finns t ex i sthlm så finns möjlighet från min sida att mötas halvvägs eller nåt (borde bli ungefär samma fraktkostnad minus riskerna med postnords hantering).

Permalänk
Medlem

Såå, PM skickade till samtliga med högsta bud.

Det som är kvar är tangenbordet. Det är bud från 0 kr som gäller på det, så om det finns någon i Gävle som vill ha det, så är det jättegratis