Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarby Sjöstad
Registrerad
Nov 2004
Skrivet av Makarov:

Tråkigt att Hülkenberg inte startar dagens race. Tydligen problem med bilen.

Nu säger det att han har nackont eftersom han inte har styrkan kvar. Skandalöst om så är fallet. De skulle ringt Marcus istället!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2008

Vilken action i sista varvet i Silverstone. Är lite deppig nu dock. Gick så bra för mitt Fantasy team och McClaren fram tills Sainz punka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Don
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av irenicus:

Vilken action i sista varvet i Silverstone. Är lite deppig nu dock. Gick så bra för mitt Fantasy team och McClaren fram tills Sainz punka.

Ja slutet blev spännande! Vi får se vad det innebär för nästa helg när man ska köra mjukare däck. Lär bli två stopp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2008

@Zyriak: Ja, har nog fått en och annan stallchef att tänka strategi.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

Japp. Nu kanske inte Red Bull tycker att de tävlar mot Mercedes men man tycker de skulle låtit Max ligga ute när Bottas däck rök för att pressa Lewis att blåsa sina däck. Att gå i depå gav ju Lewis ett gratis depåstopp som han inte använde och säkerställde hans vinst om Mercedes gjort det enda rätta.

Det var min första tanke att han skulle ligga ute så tycker inte man behöver ha facit för att se det fanns en reell chans för däckblåsningar med tanke på att det hände fler inte bara teamkamraten. Köper inte Lewis förklaring att bottas hade pressat stenhårt för att hänga på honom och han själv bara cruisat hela racet

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Asus Strix GTX 2080 ti