Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Jag fick för mig att flera användare och t.om företag hjälpte till, i artikeln låter det som en person?!

Jag läste igenom tråden för ett tag sedan och minns inga inlägg som pekade åt det här hållet. Moderator kanske hade rensat.

Skrivet av Beatnutz:

Med tanke på vad som postades igår kväll så känns det verkligen inte omöjligt att tråden var rensad. Har lite svårt att förstå varför man vill försöka förstöra en sån här fin gest med sin pissiga attityd och töntiga online-uppförande.

Nåväl, skitkul att läsa att han fick sin dator tillslut. Hoppas på en återhämtning och att hälsan förbättras!

Var det inte så att väldigt många ville hjälpa till och erbjöd sig att skicka både datordelar, tillbehör och pengar, men Salar tog på sig att stå för allt själv och agerade så snabbt och resolut att ingen annan han reagera innan allting var färdigt. Så engagemanget och viljan att hjälpa kom från stora delar av communityt, men i slutändan var det bara 1 som agerade.

Däremot känner jag inte igen mig i beskrivningen att tonen skulle ha varit ovälkomnande i tråden, som beskrivs i artikeln. Visst var det något obligatoriskt undantag för att bekräfta regeln, men jag tycker Swec väldigt snabbt gjorde väldigt tydligt att "man" skulle hjälpa till på det sätt man kunde om det ansågs lämpligt.

@Simons mamma Jag håller tummarna för er och önskar att det fanns något jag/vi kunde göra. Ta hand om er och ta till vara de bra dagarna!

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har skrivit en uppföljning på denna tråd som finns https://www.sweclockers.com/forum/trad/1604217-uppfoljning-sp...