Permalänk
Medlem

Gaminglaptop för 20 k

Letar efter en gaminglaptop för 20 k, så letar efter bästa möjliga valet. Vill ha en 15 tums som har bra kylsystem, då jag har haft dålig erfarenhet av detta innan.
Eller är det värt att vänta på 3000-serien?

Ge mig era bästa tips!

Permalänk
Medlem

Hade tills nyligen en Razer Blade Advance som jag var mycket nöjd med. Tyst för storleken och fantastisk byggkvalitet för en gaminglaptop. Svårt att hitta Advance eller Pro modellerna under 20 tusen men en beggad i toppskick borde inte vara omöjligt att få tag på.
3000 är säkert värt att vänta på och samtidigt spara några extra tusenlappar till om du har tålamodet:)

Permalänk
Medlem

Gött! Kollat in den en del, och den ser ju riktigt grym ut!
Tror du det är värt att köpa just advanced över base modellen dock? Blir ju lite billigare då. Har din razer ethernet anslutning föresten? Såg att vissa modeller inte hade de.

Permalänk
Medlem

Advance modellen har inte ethernet vill jag minnas. Men bättre kylning, skärm och tunnare än Base versionen. Pro som är 17” modellen har både bättre kylning och ethernet vill jag minnas.

Jag körde USB dongel vilket funkade utmärkt. Advance är väl lite på gränsen att bekvämt få plats med en ethernetport på grund av hur slimmad den är.

När jag kollade kunde man hitta advance som fyndvara i nyskick för bara ett par tusenlappar mer än Base och det är lätt värt.