Söker en tjänst som kan göra loggor

Permalänk
Inaktiv

Söker en tjänst som kan göra loggor

Hej. Mitt användarnamn är Crazytoee på både twitch med mera. Jag skulle vilja ha en logga med en tå som ser galen ut. Känner ni till någon tjänst som inte är överdrivet dyr som kanske kan hjälpa mig med det här?

Permalänk
Skrivet av anon321431:

Hej. Mitt användarnamn är Crazytoee på både twitch med mera. Jag skulle vilja ha en logga med en tå som ser galen ut. Känner ni till någon tjänst som inte är överdrivet dyr som kanske kan hjälpa mig med det här?

Kolla på Fiverr, där kan du köpa exakt såna tjänster och om du vill sminka till din stream osv. Sök på det du behöver

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nigindraux:

Kolla på Fiverr, där kan du köpa exakt såna tjänster och om du vill sminka till din stream osv. Sök på det du behöver

Tack ska kolla!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nigindraux:

Kolla på Fiverr, där kan du köpa exakt såna tjänster och om du vill sminka till din stream osv. Sök på det du behöver

Är det safe att lägga upp kortuppgifter där vid köp?

Permalänk

@anon321431 Fiverr är en jättestor plattform som är välkänd för just frilansare som utför den här sortens grejer, har inte använt den här sidan specifikt men liknande utan problem. Om inte annat antar jag att du kan betala via paypal?
Lär finnas en del Fiverr info filmer på YT annars

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nigindraux:

@crazytoe Fiverr är en jättestor plattform som är välkänd för just frilansare som utför den här sortens grejer, har inte använt den här sidan specifikt men liknande utan problem. Om inte annat antar jag att du kan betala via paypal?
Lär finnas en del Fiverr info filmer på YT annars

Fast när man reggar kort då är det fiverr som lagrar uppgifterna och inte säljaren själv?