Permalänk
Keeper of the Bamse

Markera TS i trådar?

Hejsan! Ibland när man sitter och är hjälpsam eller diskuterar så blir i alla fall jag stundtals förvirrad vem det är som skapade tråden, bland alla svar. Det blir då att man får gå högst upp på sida 1 för att se TS.

Ibland går det att känna igen avataren, men många sitter ju på sin minecraft-avatar man får som standard, så då blir det ju lurigt.

Stora forum som t.ex. Reddit sätter en liten flagga bredvid namnet på TS när denne svarar i tråden. Kan det kanske vara något som är intressant? Det skulle underlätta i mitt dagliga Swec-ande iaf

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Vi markerar TS med en orange färg på "baren" ovanför varje inlägg.

/ Johan

Permalänk
Bildexpert 📺

Precis – svara på detta inlägg så ser du att du får en orange list @Printscreen medan vi får nöja oss med en grå sådan.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Men vad i hela helskotta, är det det som det där är? Jag är nog både blind och svagsint. Jag ska kolla om man kan få gå om grundskolan tror jag...

Förlåt snälla webbdesigners, det är klart att ni tänkte på det här!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com