Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Du kanske ska titta på secretlab titan XL, den är 57cm bred.

Jag är tveksam till SecretLab, känns som varje recision är en betalt/marknadsförd sådan..

Men ni som köpte stolen får gärna dela med er av era intryck, förhoppningvis återkommer rean nästa vecka :).

Permalänk
Skrivet av D3str0yer:

Jag är tveksam till SecretLab, känns som varje recision är en betalt/marknadsförd sådan..

Men ni som köpte stolen får gärna dela med er av era intryck, förhoppningvis återkommer rean nästa vecka :).

Jag har 5 kompisar som köpte var sin Titan och alla är jättenöjda.
De har tidigare ägt både dxracer och Akracing men föredrar secret lab över de andra tillverkarna.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av D3str0yer:

Jag är tveksam till SecretLab, känns som varje recision är en betalt/marknadsförd sådan..

Men ni som köpte stolen får gärna dela med er av era intryck, förhoppningvis återkommer rean nästa vecka :).

Den jag har provsuttit var mycket bra förutom att jag är fel längd.

Permalänk

Fick precis mejl från Netonnet att något är på G kl 20.00 ikväll. Undrar vad det kan vara? 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av jblomberg:

Fick precis mejl från Netonnet att något är på G kl 20.00 ikväll. Undrar vad det kan vara? 😉

Tomten kommer och tar alla barns önskelistor.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Tomten kommer och tar alla barns önskelistor.

Jo det var en sak jag tänkte berätta angående tomten...

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Jabra Elite 85h trådlösa over ear hörlurar på Komplett för 1500 kr. Bluetooth 5 och tål regn så klickade hem ett par alleles nyss.
Prisjaktlänk: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5020148

Gjorde jag något fel för när jag gick in till komplett så stod det 2 190:- ?

Måste man vara inloggad på Komplett för att få det priset? Det stod så här för samtliga färger också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asterion:

Gjorde jag något fel för när jag gick in till komplett så stod det 2 190:- ?

Måste man vara inloggad på Komplett för att få det priset? Det stod så här för samtliga färger också.

Är så för mig som är inloggad också.. Måste ha höjt priset igen

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cellen:

Är så för mig som är inloggad också.. Måste ha höjt priset igen

Finns även här i alla färger för 1490. Gäller till och med 29:e
https://www.elgiganten.se/product/ljud-hifi/horlurar/26522/ja...

Permalänk
Medlem

Såg att Elgiganten lagt upp en del priser av misstag för produkter som ska släppas imorgon. Skriver upp dem ifall någon är intresserad och Elgiganten tar bort det sen. Just nu kan man inte köpa dem för rea-priset, det blir i så fall ordinarie pris i kassan.

Acer Predator CG437KP
10 990 KR

Samsung C32G7
6 490 kr

Samsung Odyssey C49G95
11 990 kr

Samsung Odyssey 5K C49RG90S
8 490 kr

Samsung C27G7 27"
5 490 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av maltenizer:

Företaget som skickar verkar vara rätt kasst, kan vara värt att ha i åtanke.
https://www.trustpilot.com/review/www.xstra.eu

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asterion:

Gjorde jag något fel för när jag gick in till komplett så stod det 2 190:- ?

Måste man vara inloggad på Komplett för att få det priset? Det stod så här för samtliga färger också.

Vet inte men så här ser min order ut:

Annars får du ta Elgiganten.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repairman:

Såg att Elgiganten lagt upp en del priser av misstag för produkter som ska släppas imorgon. Skriver upp dem ifall någon är intresserad och Elgiganten tar bort det sen. Just nu kan man inte köpa dem för rea-priset, det blir i så fall ordinarie pris i kassan.

Acer Predator CG437KP
10 990 KR

Samsung C32G7
6 490 kr

Samsung Odyssey C49G95
11 990 kr

Samsung Odyssey 5K C49RG90S
8 490 kr

Samsung C27G7 27"
5 490 kr

Rea priserna verkar funka nu. Verkar som att priserna du nämnde är reapriserna och rabatten dras ej i efterhand som på alla andra produkter. På prisjakt är det ordinarie priserna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Rea priserna verkar funka nu. Verkar som att priserna du nämnde är reapriserna och rabatten dras ej i efterhand som på alla andra produkter. På prisjakt är det ordinarie priserna.

Nice, tack!

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara varför ska man satsa på Evo PLUS om vanligt 970 Evo är för samma pris som Kingston A2000 dock man för lite mer kvalite antar jag? Det är väl bara lite uppskruvade skriv hastigheter som skiljer mellan evo och evo plus?
https://www.amazon.de/Samsung-970-Intern-SSD-Svart/dp/B07CGJN...

Visa signatur

AMD Ryzen 5800x3D | MSI X570 Tomahawk | Crucial Ballistix DDR4 2x16GB@3600MHz CL16 | MSI 6800XT Reference| Sabrent Rocket PCIe4 2TB | BeQuiet Dark Rock 4 Pro | Corsair RM850x v2 | BeQuiet Pure Base 500 | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Cherry | Logitech G305 | HyperX Cloud II Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av DEADushka:

Kan någon förklara varför ska man satsa på Evo PLUS om vanligt 970 Evo är för samma pris som Kingston A2000 dock man för lite mer kvalite antar jag? Det är väl bara lite uppskruvade skriv hastigheter som skiljer mellan evo och evo plus?
https://www.amazon.de/Samsung-970-Intern-SSD-Svart/dp/B07CGJN...

Tack, beställde EVO istället då skillnaden mellan 970 EVO, EVO Plus och Pro är nästan obefintlig. Priset för 970 EVO landar på exakt 1102 kr.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Tack, beställde EVO istället då skillnaden mellan 970 EVO, EVO Plus och Pro är nästan obefintlig. Priset för 970 EVO landar på exakt 1102 kr.

Blir 1084 kr om man betalar i euro utan valutaomvandling eller beställer från svenska amazon istället

Visa signatur

AMD Ryzen 5800x3D | MSI X570 Tomahawk | Crucial Ballistix DDR4 2x16GB@3600MHz CL16 | MSI 6800XT Reference| Sabrent Rocket PCIe4 2TB | BeQuiet Dark Rock 4 Pro | Corsair RM850x v2 | BeQuiet Pure Base 500 | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Cherry | Logitech G305 | HyperX Cloud II Wireless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av D3str0yer:

Jag är tveksam till SecretLab, känns som varje recision är en betalt/marknadsförd sådan..

Men ni som köpte stolen får gärna dela med er av era intryck, förhoppningvis återkommer rean nästa vecka :).

Jag har en titan, väldigt gedigen stol och andas kvalitet, bästa jag suttit i, inget negativt om den och jag har haft den i ca 12 månader tror ja, dock var det 2 månaders leveranstid då pga högt tryck, sen vet jag inte hur det är med skatter/tull om du köper från England nu när dom inte är med i eu

Permalänk
Hedersmedlem

Idag dök Adidas FWD-01 upp som det tipsades om 11 november.

257kr betalade jag allt som allt, avbröt prenumeration direkt. Som billigast finns de på webhallen för 890 kr.

Vill du ha de för 257kr så verkar kampanjen fortfarande vara igång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coltrasten:

Idag dök Adidas FWD-01 upp som det tipsades om 11 november.

257kr betalade jag allt som allt, avbröt prenumeration direkt. Som billigast finns de på webhallen för 890 kr.

Vill du ha de för 257kr så verkar kampanjen fortfarande vara igång!

Det här är ju ett löjligt bra erbjudande för folk här på Sweclockers som gillar att jogga eller gymma med lurar lurarna är mig veterligen riktigt bra (under förutsättning att de passar i ens öron). Bättre spec än tex klassiska Jaybird x4 (längre batteritid och högre bluetooth version).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffmaister:

Jag har en titan, väldigt gedigen stol och andas kvalitet, bästa jag suttit i, inget negativt om den och jag har haft den i ca 12 månader tror ja, dock var det 2 månaders leveranstid då pga högt tryck, sen vet jag inte hur det är med skatter/tull om du köper från England nu när dom inte är med i eu

De skickar från Polen.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Fick också hem dessa Adidas-hörlurar idag och det blev gråa färger och tyvärr inte rosa men det gör faktiskt ingenting för mig.

Dessa lurarna är så sjukt snygga! Sitter perfekt vid öronen och det är verkligen bekvämt. Ljudet var faktiskt 7,5/10 för mig! Det är ju inga ANC-lurar precis men dessa är så praktiska att jag är verkligen imponerad. Behöver inte vara rädd att tappa lurarna varje gång man ska springa iväg för att hinna med bussen/tåget/t-bana 16 timmars batteritid ska kunna räcka för hela dagen.

Man får med så mycket i paketet: (fodral och alla dessa olika storlekar på kuddarna).

Måste vara helt ärlig: hade jag fått det för originalpriset så hade jag kanske till och med köpt det ändå. Visste tyvärr inte om dessa lurar sedan tidigare så man får tacka @Sebbe_a som tipsade!

Väntade faktiskt på att just Sony WH-1000XM4 ska sänkas ner i pris nu under BF men nu behöver jag inte Sony längre på ett tag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Fick också hem dessa Adidas-hörlurar idag och det blev gråa färger och tyvärr inte rosa men det gör faktiskt ingenting för mig.

Dessa lurarna är så sjukt snygga! Sitter perfekt vid öronen och det är verkligen bekvämt. Ljudet var faktiskt 7,5/10 för mig! Det är ju inga ANC-lurar precis men dessa är så praktiska att jag är verkligen imponerad. Behöver inte vara rädd att tappa lurarna varje gång man ska springa iväg för att hinna med bussen/tåget/t-bana 16 timmars batteritid ska kunna räcka för hela dagen.

Man får med så mycket i paketet: (fodral och alla dessa olika storlekar på kuddarna).

Måste vara helt ärlig: hade jag fått det för originalpriset så hade jag kanske till och med köpt det ändå. Visste tyvärr inte om dessa lurar sedan tidigare så man får tacka @Sebbe_a som tipsade!

Väntade faktiskt på att just Sony WH-1000XM4 ska sänkas ner i pris nu under BF men nu behöver jag inte Sony längre på ett tag!

Låter bra! Köpte ett par själv och sambon ett (borde komma imorgon typ), tänkte ge bort ett i julklapp. Men då låter det som att det var/är en riktigt bra deal!

Skrivet av mastrovious:

jag fick prismatchning nu från mitt 1000/1000 ned till 500/500 för 299 kr/mån i 12 mån, inga problem!

Gött men det är kanske som någon annan skrev, stadsnätet tar olika priser och det kanske är för dyrt för mig. Jag bor på landsbygden, här finns kanske 2-300 ansluta hus eller så, nergrävt för 4-5 år sedan. Så då blir det kankse dyrare att underhålla, vad vet jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coltrasten:

Idag dök Adidas FWD-01 upp som det tipsades om 11 november.

257kr betalade jag allt som allt, avbröt prenumeration direkt. Som billigast finns de på webhallen för 890 kr.

Vill du ha de för 257kr så verkar kampanjen fortfarande vara igång!

Tack för tipset, slog till nu. Även om jag redan äger ett par Jaybird X4. Kan man alltså avbryta prenumerationen direkt på en gång nu eller behöver man vänta tills man fått hörlurarna?

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

Tack för tipset, kan man avbryta prenumerationen direkt på en gång nu eller behöver man vänta tills man fått hörlurarna?

Det var någon här som hade avbrutit sin prenumeration direkt efter beställning, och det verkar ha gått fint. Jag fick mina lurar idag och avslutade prenumerationen direkt efter jag packat upp hörlurarna. Så du kan nog göra som du vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Samsung SSD T7 500GB RÖD. (Ej Touch)
Alltså INTE T5
https://www.amazon.se/gp/product/B087DF38J9/ref=ppx_yo_dt_b_a...

660,71 kr

Innehåller NVMe isf mSATA som i T5, och alltså mycket snabbare.

Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5373589
Cyberphoto idag bäst 890:- + 29:- i frakt.
Netonnet och flera andra 1190:- -> 1290:-
https://i.postimg.cc/FK2NMSjT/bild.png

Tack för tipset!
Behöver man större så finns 1TB-versionen för 1 211,40 kr (aningen lägre snittpris per GB).
https://www.amazon.se/dp/B087DDP3L1/

Permalänk
Hedersmedlem

Telia/Telenor/Bahnhof-diskussionen utbruten till egen tråd som ni hittar här:

Telia/Telenor/Bahnhof-Black week abonnemang. Frågor om prismatchning osv..

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:

Tack för tipset!
Behöver man större så finns 1TB-versionen för 1 211,40 kr (aningen lägre snittpris per GB).
https://www.amazon.se/dp/B087DDP3L1/

Topp.👍

Dock är båda nu uppe på högre priser.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Det var någon här som hade avbrutit sin prenumeration direkt efter beställning, och det verkar ha gått fint. Jag fick mina lurar idag och avslutade prenumerationen direkt efter jag packat upp hörlurarna. Så du kan nog göra som du vill.

Hur lång tid tog det att få hörlurarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xete:

Hur lång tid tog det att få hörlurarna?

Jag beställde den 11/11. Så ca två veckor.