Permalänk
Medlem

Huawei p40 pro

Hej säljer min p40 pro.
Den är ny och har alltid haft fodral och skärmskydd.
Jag väljer till vem och hur jag säljer den.
Kan skickas och hämtas
Ingår skydd till skärm och kamera
Kvitto finns och skickas med.
4000 +bud

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Processor i7 10700k Rog strix z490f gaming
Nätagg: corsair 850 modulärt gold
16 gb ddr4 ram
windows 10 senaste uppdateringen.
kylare: Noctua NH-D15 chromax.black msi geforce rtx 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

bjuder 3300kr kan hämta i morgon

nej tack

Visa signatur

Processor i7 10700k Rog strix z490f gaming
Nätagg: corsair 850 modulärt gold
16 gb ddr4 ram
windows 10 senaste uppdateringen.
kylare: Noctua NH-D15 chromax.black msi geforce rtx 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

Hade gärna budat mer om det fanns Google play, men avsaknaden av den gör att det inte värt mer än så

Nästintill alla appar fungerar via phoneclone så går ju o använda alla man behöver

Visa signatur

Processor i7 10700k Rog strix z490f gaming
Nätagg: corsair 850 modulärt gold
16 gb ddr4 ram
windows 10 senaste uppdateringen.
kylare: Noctua NH-D15 chromax.black msi geforce rtx 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Funger google apps, google home? Hade tidigare en p40 pro där inget av det fungerade.. Inte ens McDonalds appen fungerade pga google play

Dom har jag inte testat har testat banker,swish bank id, spotify,busstrafik appar osv

Visa signatur

Processor i7 10700k Rog strix z490f gaming
Nätagg: corsair 850 modulärt gold
16 gb ddr4 ram
windows 10 senaste uppdateringen.
kylare: Noctua NH-D15 chromax.black msi geforce rtx 2070

Permalänk

Det går ju att få in Google-funktionalitet om man anstränger sig lite. Google Pay har jag iofs inte testat på min P40 Pro men allt annat från Google (inkl. Google Play) har jag fått att funka. Dock får man då inte notiser från alla Google-appar alltid.

Det finns bra guider på tex. Youtube hur man får Google att funka.

Visa signatur

Odla hemma, odla borta.

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Jag har fått till det med Google Play också. Och det mesta fungerar dock inte Google egna appar så som Maps och home. Tyvärr när man väl loggat en gång med gms service och fått ihop med Google Play så får man inte byta användare. Råkar man logga ut från Google play så måste man börja om med hela proceduren från första början. Dvs börja med nedgradering av android osv.... Hände mig två gånger med några månaders mellanrum. Jag uppdaterade android och vips så fungerade inte gms service.. (Google play) helt enkelt inte värt det.
Kanske för dom som inte har någon Chromecast, Google nest eller inte behöver några Google tjänster alls då kan det fungera. Dessutom huaweis app gallery är full av reklam 👍
Skit gallery måste jag säga.

Jag har inte alls samma upplevelse. Play, Cast, Maps, Home... Allt funkar för mig. Även flera uppdateringar via OTA har installerats utan att Google-kompatibiliteten försvunnit. Men som du säger så får man göra om proceduren om man byter lösenord på Google-kontot eller loggar in med en annan profil.
Jag har aldrig behövt gå in på Huaweis Appgallery utan allt har jag installerat genom Google Play.

Till TS: Ledsen att smutsa ner din tråd men det är en telefon som har grym potential och lätt är värd de 4000kr du begär! Lycka till med försäljningen

Visa signatur

Odla hemma, odla borta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrumJalle:

Jag har inte alls samma upplevelse. Play, Cast, Maps, Home... Allt funkar för mig. Även flera uppdateringar via OTA har installerats utan att Google-kompatibiliteten försvunnit. Men som du säger så får man göra om proceduren om man byter lösenord på Google-kontot eller loggar in med en annan profil.
Jag har aldrig behövt gå in på Huaweis Appgallery utan allt har jag installerat genom Google Play.

Till TS: Ledsen att smutsa ner din tråd men det är en telefon som har grym potential och lätt är värd de 4000kr du begär! Lycka till med försäljningen

Okej, tyvärr måste jag säga att jag aldrig lyckades isf fullt ut med min telefon. Håller däremot med att den är värd dom pengarna som TS begär. Förutom google tjänsterna som jag inte fixade så var det nog min bästa telefon någonsin. Slår lätt min nya Note 20 Ultra och fruns S20 ultra=) Kameran är den absolut bästa i mobilväg tycker jag! Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Okej, tyvärr måste jag säga att jag aldrig lyckades isf fullt ut med min telefon. Håller däremot med att den är värd dom pengarna som TS begär. Förutom google tjänsterna som jag inte fixade så var det nog min bästa telefon någonsin. Slår lätt min nya Note 20 Ultra och fruns S20 ultra=) Kameran är den absolut bästa i mobilväg tycker jag! Lycka till med försäljningen!

Google eller youtube kommer hjälpa dig mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aagii247:

Google eller youtube kommer hjälpa dig mycket!

Känner du dig uttråkad? 😂

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.