PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

När släpper Elgiganten bomben idag då?

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem
Skrivet av dibban:

När släpper Elgiganten bomben idag då?

Förra gången var det väl runt 11.15 vill jag minnas. Jag fick dock aldrig ens ett "Du vann tyvärr inte".

Permalänk
Medlem

Fiskar efter mer info om släppet på Elgiganten i insta fältet.. Tydligen kommer det fler än 50+ konsoller.

Permalänk
Skrivet av koreinu:

Fiskar efter mer info om släppet på Elgiganten i insta fältet.. Tydligen kommer det fler än 50+ konsoller.

Låter ju trevligt, men hur kan gemene man veta detta? Känns lite plockat ur luften.

Permalänk
Medlem

Elgiganten skrev att de inte kan uppge hur många det är, men att det är "långt fler än 50st"

Permalänk
Skrivet av Sailor:

Ni som fick igenom era beställningar på power igår, har de skickats till er eller vad har ert ärende för status?

Även min ska komma med budbee ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sundetsparla:

Låter ju trevligt, men hur kan gemene man veta detta? Känns lite plockat ur luften.

Ursäkta mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sailor:

Ni som fick igenom era beställningar på power igår, har de skickats till er eller vad har ert ärende för status?

Orderdatum: : 3 februari 2021 15:02
: Betalning mottagen

Är under steget "Behandlad och redo för packning". Bor i norr (Umeå), så Postnord var det enda valmöjligheten vill jag minnas.

Permalänk
Medlem

Låt oss hoppas på en vinst. Lycka till alla!

Permalänk

Haha touche. Tack!

Permalänk
Medlem

Fick just mail att min PS5 SE finns att hämta i butik hos Webhallen Beställd 2020-04-23.

Permalänk
Medlem

Lycka till alla och Grattis tills som gick redan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nik_lin:

Fick just mail att min PS5 SE finns att hämta i butik hos Webhallen Beställd 2020-04-23.

Grattis

min beställning är från 2020-05-08 14:06 har inget grön bock än men förhoppningsvis inte så långt bort, fast o andra sidan så kan det vara
3-4 månader bort också,

jag har upphämtning på Sisjön i GBG

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoltham:

Grattis

min beställning är från 2020-05-08 14:06 har inget grön bock än men förhoppningsvis inte så långt bort, fast o andra sidan så kan det vara
3-4 månader bort också,

jag har upphämtning på Sisjön i GBG

Samma här, fast 2020-05-18 12:47

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoltham:

Grattis

min beställning är från 2020-05-08 14:06 har inget grön bock än men förhoppningsvis inte så långt bort, fast o andra sidan så kan det vara
3-4 månader bort också,

jag har upphämtning på Sisjön i GBG

Tack Ja, om den inte kommer den här leveransen så borde nästa förhoppningsvis täcka början av maj ju!

Permalänk

kl 13:00 läste jag i en annan forum Elgiganten mailar ut koder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

kl 13:00 läste jag i en annan forum Elgiganten mailar ut koder.

Man kan ju tycka att det borde vara tidigare då man måste lägga sin beställning senast 21 idag. Sist hade man väl ändå fram till midnatt på sig att lägga sin beställning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

kl 13:00 läste jag i en annan forum Elgiganten mailar ut koder.

Vad menar du. Att först kl 13.00 börjar de skicka ut koder?

Permalänk
Skrivet av koreinu:

Vad menar du. Att först kl 13.00 börjar de skicka ut koder?

Att de ska börja maila ut koder från kl 13:00, ej före, det är vad jag läste i playstation 5 forum på facebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bestone_swe:

Att de ska börja maila ut koder från kl 13:00, ej före, det är vad jag läste i playstation 5 forum på facebook.

Tack. Jag säg även på deras insta att det bara gäller diskversionen den här gången.

Permalänk
Medlem

Nu e det officielt.. Efter 13.00 skickar dom ut koder ..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rimze:

Nu e det officielt.. Efter 13.00 skickar dom ut koder ..

Tack. Lycka till alla!

Permalänk
Medlem

Undrar hur många anmälningar det är.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Skrivet av walkiii:

Undrar hur många anmälningar det är.

skulle gissa runt 30 000 st

Permalänk
Medlem

Är man automatiskt med i utlottningen om man är medlem hos Elgiganten sedan tidigare? Isåfall lär det ju vara ett par stycken som är med och vad händer om nån av dessa inte vill ha en playstation?

Permalänk
Medlem

Kanske någon som redan skrivit. Men det verkar som Dustin Home öppnat för bokning igen sen igår. Jag beställde sent 2020-10-24 och har inte hört något annat än att de inte kan säga något om varken köplats eller hur många bokningar de har. Men om de nu öppnat för bokning igen till skillnad från många andra borde det ju se ljust ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmo_k:

Är man automatiskt med i utlottningen om man är medlem hos Elgiganten sedan tidigare? Isåfall lär det ju vara ett par stycken som är med och vad händer om nån av dessa inte vill ha en playstation?

Enligt anmälningssidan var man tvungen att anmäla sig där även om man redan är medlem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragowit:

Hann lägga en beställning på Power vad det ser ut som. Är även med i tävlingen hos Elgiganten, vinner jag där så skriver jag här i tråden igen så får någon min kod.

Vinner man chansen att köpa en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T4kti:

Vinner man chansen att köpa en?

Yes, det är vad vinsten är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

Kanske någon som redan skrivit. Men det verkar som Dustin Home öppnat för bokning igen sen igår. Jag beställde sent 2020-10-24 och har inte hört något annat än att de inte kan säga något om varken köplats eller hur många bokningar de har. Men om de nu öppnat för bokning igen till skillnad från många andra borde det ju se ljust ut?

Hur bokar man? Jag hittar inget.