Specialutgåva Nintendo 8bit

Permalänk

Specialutgåva Nintendo 8bit

Hej allihopa.

Fick den som present när jag var liten, ett Nintendo 8-bit super Mario bross 2 edition. Har Boxen som är väldigt snygg, dock lite sliten på vissa delar. Spelet super Mario bross 2, 2 kontroller.

Vet ju att Nintendo 8-bit inte är så värt, men med tanke på att detta är en specialutgåva, kanske man kan få en fin slant för den. Frågan är hur mycket det kan röra sig om?

https://imgur.com/a/VJKC5He

Var kan man få mest pengar för den?

Mvh

Permalänk
Medlem

Blocket.
500 - 600 borde du lätt få.

Permalänk
Skrivet av Shipoopi:

Blocket.
500 - 600 borde du lätt få.

Hade hoppats på lite mer, men får göra ett försök, tänkte ebay först, sen tradera. Några andra förslag?

Mvh

Permalänk
Medlem

Har du bara ett spel så tror jag inte du kan få högre pris tyvärr.
Hur mycket hade du kunnat tänka dig som lägst?

Testa Facebooks marknad, ebay, tradera.
Eller sätt upp lappar i området.
Fråga runt bland vänner😁

Permalänk
Medlem

Nu vet inte jag hur priserna har stigit eller fallit sen jag senast köpte retro spel/konsoller.
Men en NES enhet gick på ca 4-600kr då.

I och med att denna är en limited edition, så tänker jag mig att det går upp lite i pris. Men ser även att detta är ett Bergsala såld enhet. vet att sånt gör att priset stiger.

tror lätt du kan få runt 1000kr i alla fall.

Permalänk
Skrivet av obbeluff:

Nu vet inte jag hur priserna har stigit eller fallit sen jag senast köpte retro spel/konsoller.
Men en NES enhet gick på ca 4-600kr då.

I och med att denna är en limited edition, så tänker jag mig att det går upp lite i pris. Men ser även att detta är ett Bergsala såld enhet. vet att sånt gör att priset stiger.

tror lätt du kan få runt 1000kr i alla fall.

Jag lägger upp den på eBay för 150.000kr och hoppas att någon rik dåre andra sidan världen nappar

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Vi avslutar denna nu innan den spårar ur ännu mer

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord