PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Min bokning på webhallen 04/06 har också ändrat status till preliminär leverans 01/03 med upphämtning webhallen lkpg. Standard versionen.

Permalänk
Medlem

Nu är min PS5 skickad från MM.
Beställde 6/10 disc, leverans till ombud.

Permalänk
Medlem

Finns det någon ny information från Elgiganten? 🤔

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vet någon om länken fungerar? jag har klickat på digital med det är en tumm sida..

Permalänk
Medlem

Man anmäler sig för antingen DE eller SE ser det ut som (om man är hederlig dvs). https://linktr.ee/elgigantengaming för att anmäla sig.

Skrivet av zsergz:

Vet någon om länken fungerar? jag har klickat på digital med det är en tumm sida..

Verkar vara paj än så länge. Funkar nu!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Boww:

Tror det är första gången jag skriver på sweclockers, men bättre sent än aldrig. Jag bokade på Webhallen 30/5 och nu har det hänt nånting med min bokning. Det står ""Beräknat leveransdatum är Måndag 2021-03-01"

Har du bokat DE eller SE version, jag har en bokning från 8/5-20 och ser inget än, jag har SE version,

Tack

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Medlem

EG har nu utlottning. signa upp er här: https://linktr.ee/ElgigantenGaming

Permalänk

Man får endast skriva upp sig på en av konsolerna, hoppas dem gör en lika fin utrensning av scalpers som förra gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sven torped:

Jag beställde SE från Webhallen 2020-05-04 men kan inte se något datum ännu.. Syns det när man klickar på länken i mailet med bokningsbekräftelsen?

På Webhallens sida under beställningar som ser jag att dom ändrat status.

Skrivet av zoltham:

Har du bokat DE eller SE version, jag har en bokning från 8/5-20 och ser inget än, jag har SE version,

Tack

SE versionen.

Permalänk
Medlem

Hej, Är med i EG utlottning för första gången. Är det någon som vet om man får ett bekräftelsemail att man är med i dragningen om man är medlem sen tidigare? Det står både att man får det och inte på anmälningssidan?

Genom att trycka på “Bli medlem” så anmäler du dig till utlottningen av PS5 Standard Edition och det skickas automatiskt en bekräftelse på att du är med i dragningen. Det är endast tillåtet att anmäla sig i en (1) utlottning, och max en anmälan per person och hushåll.

Max 1 anmälan per kund och hushåll.

Både nya och befintliga kundklubbsmedlemmar är välkomna att anmäla sig till utlottningen genom att fylla i ovan formulär. Om du är ny kundklubbsmedlem så kommer du då att få ett bekräftelsemail för ditt nya medlemskap. Om du är kundklubbsmedlem sedan tidigare, så får du ingen bekräftelse men kommer ändå med i utlottningen. OBS! För att vara med i utlottningen så krävs det att du anmäler dig här.

Permalänk
Medlem

Hm. Från bekräftelsemailet:

Hej!

Tack för din anmälan för Playstation 5 - Digital Edition! Utlottningen sker under Torsdag 11/2 och vinnarna blir kontaktade via mail under dagen. Observera att det endast är tillåtet med en anmälan per hushåll. Det är ej är tillåtet att anmäla sig till båda sidorna. Dubbla anmälningar raderas. Följ oss på instagram.com/elgigantengaming för mer information.

Inte har det stått så innan? Jag tror inte ens man fick ett bekräftelsemail förra gången. Förhoppningsvis har de skärpt till sig och inte bara spelar för gallerierna.

Permalänk
Medlem

Bokade ps5, 1april 2020, fick 30e jan 2021 webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humwee:

Är det någon som vet om man får ett bekräftelsemail att man är med i dragningen om man är medlem sen tidigare?

Jag fick bekräftelsemail och var medlem sedan tidigare. Tog någon minut innan det kom dock!

Permalänk
Medlem

Jag får ingen bekräftelse från Elgiganten, är medlem sedan tidigare men bör ju få ett mail om att man är med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbitch:

Jag fick bekräftelsemail och var medlem sedan tidigare. Tog någon minut innan det kom dock!

Fick det nu. Men det tog ca 20min!!

Permalänk
Medlem

Tack för länken! Riktigt frustrerande att folk deltar om de inte ens tänkt nyttja sin vinst. 😠

Permalänk
Skrivet av Cybrus:

Tack för länken! Riktigt frustrerande att folk deltar om de inte ens tänkt nyttja sin vinst. 😠

Japp det är tråkigt, men det kommer alltid finnas sketungar som bara vill tjäna en snabb peng från oss desperata gamers...

Permalänk
Medlem

Nu fick jag bekräftelse så hoppas att vinna DE =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zsergz:

Nu fick jag bekräftelse så hoppas att vinna DE =D

Jag hoppas också, kan lätt glömma få hem något från Amazon iallafall!

Permalänk
Medlem

Fasen jag anmälde mig på båda. nåja kanske får min snart ändå från MM! Lycka till alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoltham:

Har du bokat DE eller SE version, jag har en bokning från 8/5-20 och ser inget än, jag har SE version,

Tack

Borde uppdatera snart. Min SE beställd 17/5-2020 har också uppdaterats med preliminärt leveransdatum 1/3

Permalänk
Medlem

NetonNet verkar ha tagit bort SE ur sitt sortiment. Fick notis från Distill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

NetonNet verkar ha tagit bort SE ur sitt sortiment. Fick notis från Distill.

Samma här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybrus:

NetonNet verkar ha tagit bort SE ur sitt sortiment. Fick notis från Distill.

Ja för en sekund så visade den lager och jag kunde lägga i varukorg, men sedan var det borta,

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Skrivet av zoltham:

Ja för en sekund så visade den lager och jag kunde lägga i varukorg, men sedan var det borta,

Jag med :/ fan, har den i kundkorgarna nu!!!

Permalänk

Vad hände med NetonNet? Va det ett drop som jag missa eller vad hände?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zoltham:

Ja för en sekund så visade den lager och jag kunde lägga i varukorg, men sedan var det borta,

Japp, försökte lägga en beställning men gick inte så bra.

Permalänk

Funderade på om jag skulle anmäla mig till utlottningen och ge någon av er koden om jag vann. Men det kanske bara är dumt? Är ju en chans mindre att någon som vill nyttja sin kod själv får en, samt att det kanske inte kommer funka att ge bort koder i den här utlottningen?