XFX Vega 56 med EK-block samt 64-Bios

Permalänk
Medlem

XFX Vega 56 med EK-block samt 64-Bios

Hade i vintras långtgående planer på att bygga en stationär burk att ha bredvid TV'n, men blev istället en Alienware-laptop som fick fylla den funktionen. Några begagnade delar hann köpas in, bland annat det här grafikkortet.

Tidigare ägare är moderator här på Swec, jag har själv inte funktionstestat det då det blir lite meck men har ingen anledning att misstänka att något är tokigt. I sådana fall löser vi såklart det.

Det är ett referenskort med EK-vattenblock och har ett Vega 64-bios flashat på den ena av de två bios-platserna. Det finns en switch för att byta mellan dem. Min uppfattning är att man inte låser upp extra beräkningsenheter eller liknande, utan klockfrekvenser går upp en aning och likaså kortets Power Limit, eller om det heter något annat under AMD-flagg.

Såhär i GPU-bristtider så tycker jag att det kanske är någon som behöver det mer än att det blir liggande som reserv ifall mainriggen havererar.

Luftkylare samt kvitto finns ej.

Startbud 1500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500kr + frakt

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk

2100 + frakt, alt hämta om du accepterar det i dessa tider.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Noterat. Jag tänker att jag kör bud till tisdag kväll, så kan det gå iväg med postgången på onsdagen och förmodligen komma fram på torsdag, före helg.

Upphämtning har jag inga problem med.

Permalänk
Medlem

2600 + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Permalänk

2800, hämtar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Noterat, och för mig gör det ingen skillnad mellan frakt eller hämtning så prioriterar högre bud framför "smidighet".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Hade i vintras långtgående planer på att bygga en stationär burk att ha bredvid TV'n, men blev istället en Alienware-laptop som fick fylla den funktionen. Några begagnade delar hann köpas in, bland annat det här grafikkortet.

Tidigare ägare är moderator här på Swec, jag har själv inte funktionstestat det då det blir lite meck men har ingen anledning att misstänka att något är tokigt. I sådana fall löser vi såklart det.

Det är ett referenskort med EK-vattenblock och har ett Vega 64-bios flashat på den ena av de två bios-platserna. Det finns en switch för att byta mellan dem. Min uppfattning är att man inte låser upp extra beräkningsenheter eller liknande, utan klockfrekvenser går upp en aning och likaså kortets Power Limit, eller om det heter något annat under AMD-flagg.

Såhär i GPU-bristtider så tycker jag att det kanske är någon som behöver det mer än att det blir liggande som reserv ifall mainriggen havererar.

Luftkylare samt kvitto finns ej.

Startbud 1500:-

Läs hela annonsen här

Kan du garantera att kortet fungerar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pdsa1982:

Kan du garantera att kortet fungerar?

Min main-burk är i princip en m-atx-burk inkilad i ett itx-chassi, med vattenkylning ovanpå det, så det blir ett herrejössesprojekt att tömma loop, byta gpu och sen fylla och dona. Det i kombination med att jag köpte kortet från en synnerligen välrenommerad användare här gör att jag känner mig 99.8% säker på att det är ordning på grejerna, det som kan ha hänt är väl att det skulle ha dött av ålder i bokhyllan. Är det uppenbarligen defekt vid köp av dig/er, så löser vi såklart det då med återköp.

Permalänk
Medlem

Lite sent men kastar in 3000kr + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tjena, satt i mina egna tankar i Division 2 och glömde av det här. Känns som vi nått vägs ände, PM skickas till @siglolmic

Permalänk
Medlem

Sålt till @siglolmic