Skulle jag svarat med att swisha när jag inte ens visste pris?
du hade du ju fått betalt av 2 st!
Du sa att jag van då är det väl fan inge problem,
nää detta är INTE ok!
-----------------------
Kazimon
Medlem
idag 20:13
Grafikkort.
Hej du vann med ditt sista minuten bud.
---------------------------
Det tolkar jag som att jag vann!
Skulle jag svarat med att swisha när jag inte ens visste pris?
du hade du ju fått betlat av 2 st!
Du sa att jag van då är det väl fan inge problem,
nää detta är INTE ok!
Jag tror inte han scammar! Det uppstod en tråkig dispyt i tråden och det tog mindre än 5 minuter innan han blev avstängd, lite väl snabbt om jag får tycka. Jag tror han kommer skicka varorna till de som hann betala och att avstängningen är temporär!
Jag tror inte han scammar! Det uppstod en tråkig dispyt i tråden och det tog mindre än 5 minuter innan han blev avstängd, lite väl snabbt om jag får tycka. Jag tror han kommer skicka varorna till de som hann betala och att avstängningen är temporär!
Man kanske skulle införa en regel till på Sweclockers, alla bud på köp och sälj måste vara i tråden där det säljs så inget sköts vi PM.
Det kanske inte genomförbart men det skulle underlätta. Jag vet många gånger själv när man sålt här och bud kommer i tråd, via PM etc och att sammanställa det korrekt hela tiden tar sin tid och det kan vara en utmaning tajmingmässigt. Inga bud är ju bindande heller så om man inte får in ett Swish så finns hela tiden en oro att köpare backar ur. Eller de gånger man ger ett bud i tråden så får man som svar att de har högre bud från blocket ... ?