Har en Asus G703VI som jag vill byta mot ett vettigt grafikkort eller pengar, då jag väntar på en ny bärbar.
Datorn har några skavanker, ena hörnet har ett litet märke efter att jag vurpade för 2 år sedan(var snorhalt...). En del av färgen är borta från asd tangenterna och något litet skräp bakom skyddglaset på skärmen(, död insekt eller något, dock inget som märks när man använder den och går säkert att fixa om man är händig, dock inga döda pixlar eller annat). Har även kapat undersidan för att fläktarna ska få mer luft, en ny undersida kostar 43€ om man stör sig på det.
Bytte kylarpaketet förra sommaren(fläktar och kylblock), då en av heathpipes hade läckt ur. Satte i samband med det Grizzly conductonaut på cpu och cryonaut på gpu. Fick betydligt bättre temps än när den var "Ny".
Har annars fungerat felfritt så länge jag har haft den och klarar alla nyare spel, även om man får sänka grafiken något, har mest spelat pubg, warzone, cold war osv på den.
Intel I7-7820HK.
Nvidia Geforce GTX 1080(full watt, 150+).
16 GB ram.
512 gb NVM i raid 0.
1 TB lagring.
Är andra ägaren, var drygt en månad gammal när jag själv köpte den(spillde öl på min alien ware m18x r2...). Men kvitto följer med ifall det blir något ärende via drulleförsäkringen(kan vara bra att ha).
Tänkte att jag låter annonsen vara uppe i 7 dagar eller tills jag för ett bud jag är nöjd med.
Inga problem att skickas om det behövs, då jag gissar att dom flesta bor en bra bit ifrån mig...
Läs hela annonsen här