Permalänk
Avstängd

Tokbillig Android

Vill köpa en Androidtelefon för runt femhundringen.
Krav att Bank-ID fungerar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Xperia Z3 liggandes, huruvida Bank-ID stöds av den fortfarande har jag sämre koll på just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av David_87:

Har en Xperia Z3 liggandes, huruvida Bank-ID stöds av den fortfarande har jag sämre koll på just nu.

Det ska var precis på gränsen att det stöds. BankID kräver Android 6 från och med Juni i år och Z3 fick 6 enligt Sony.

https://support.bankid.com/sv/felavhjalpning/systemkrav

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Det ska var precis på gränsen att det stöds. BankID kräver Android 6 från och med Juni i år och Z3 fick 6 enligt Sony.

https://support.bankid.com/sv/felavhjalpning/systemkrav

Bootade just upp telefonen och påmindes om att jag kört Lineage OS på den senast jag använde den så det är Android 7, den uppdaterade alla appar och det verkar rulla på bra faktiskt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av David_87:

Bootade just upp telefonen och påmindes om att jag kört Lineage OS på den senast jag använde den så det är Android 7, den uppdaterade alla appar och det verkar rulla på bra faktiskt.

Har du något lämpligt pris? Medföljer något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Returburk:

Har du något lämpligt pris? Medföljer något?

Allt som telefonen kom med då originalförpackningen finns kvar.
Tänkte 300:- plus frakt så blir nog 353:- med postens skicka lätt.

Permalänk

Jag har en Samsung Galaxy S4 mini som kör Android 11 via LineageOS. Batteriet har sett bättre dagar och oled-skärmen har lite burn in främst på status-baren.

Har också en Nexus 7 2012-tablet som kör Android 7 (också custom rom), i bättre skick då den mest legat i garderoben de senaste... ~8-9 åren.

Kan tänka mig ca 300 inklusive frakt för någon av dem.

Visa signatur

Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI –– AMD Ryzen 7 3700X –– G.SKill Trident Z Neo RGB 2x16GB 3600MHz CL16 –– Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB –– Seasonic FOCUS SGX 650W –– Sabrent Rocket NVMe 4.0 2TB –– Noctua NH-U12A –– Lian Li TU150

Permalänk
Medlem

Har en op6t om det är intressant.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av boegas:

Har en op6t om det är intressant.

Pris på den? Tillbehör?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av David_87:

Allt som telefonen kom med då originalförpackningen finns kvar.
Tänkte 300:- plus frakt så blir nog 353:- med postens skicka lätt.

Svarade fel!
Inlägget blev fel.

Elias

Permalänk
Avstängd

Annonsören har avslutat denna annons.