Permalänk

Jag spelar också väldigt mycket Counter-Strike, men gör detta mig till fjortis?
Hade ingen aning om detta tusan jag måste nog sluta, och om det nu är ett fjortis spel vad gör ni icke fjortisar i denna tråd då?

Sluta gnäll och skriv i en egen tråd om era spel.

EDIT: Sen håller jag med man säger "vi" i de fallen där "vi" vinner men när "vi" förlorar på är det "dom", Jag har faktiskt lyckats att undvika detta genom att säga "vi" när lagen (svenska) förlorar.

Grattis till vinsten btw.

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

hahahaha den var fanimig bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoNNe
hahahaha den var fanimig bra!

Nej den var lika gammal och usel som pippi-pelikan...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Nej den var lika gammal och usel som pippi-pelikan...

Och att påpeka att nånting är gamalt är ja, old ofmg!!!!lolrllrlrof.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piggymon
Strunta i det där och heja på Brood War-landslaget den 22:a istället!
Brood War - Vi kan i alla fall stava.

Dom kommer inte ha en chans sen Brejk lefta.....

Visa signatur

Salta pinnar

Permalänk
Medlem

jag fattar inte hur folk får det till att cs är ett fjortisspel om en fjortis spelar det, då kan man väl säga att WC3 är ett tjejspel bara för att man känner en brud som är bättre på det än man själv är?

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows

Permalänk
Medlem

Det var ju kul, även om ditt sätt att uttrycka det på kunde ha varit bättre...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall
Det var ju kul, även om ditt sätt att uttrycka det på kunde ha varit bättre...

öhm... jo det har du nog alldeles rätt i.

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KvDread
öhm... jo det har du nog alldeles rätt i.

Han syftade säkert på trådförfattarens inlägg.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blodörnsoffer
Dom kommer inte ha en chans sen Brejk lefta.....

Lefta?

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Håller med om att första inlägget var ganska tråkigt. Dålig användning av shift, och för många utropstecken.

Gör man en tråd här på swec, så tycker jag att det ska ha en viss kvalité. Förövrigt så tycker jag att det passar bättre med att skriva ut alla ord istället för att använda å och o. Annars är det som att skriva talspråk i en riktig raport.

Grattis till svenskarna också

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Det är nästan bud på att bli fjortisklassad för 800.000kr

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Topic
Det är nästan bud på att bli fjortisklassad för 800.000kr

Fjortisklassad för att spela CS ?

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SirCedric
Lite väl mycket påhopp tycker jag, ni får tagga ner lite, själv gillar jag inte cs och spelar det inte nu för tiden (men har gjort en gång i tiden, rätt mycket tom), det betyder inte att jag behöver bli otrevlig mot de som är intresserade av cs eller är cs-fjortisar eller nåt åt det hållet.

Kul att sverige vann, det enda sverige är bäst i

Håller med, CS o dess spelare är det ända här i spelforumet man får hoppa på, o det e lite trist :/ Måste sitta en hel drös med folk som bara väntar på att nån ska skriva ett inlägg som har med CS o göra och som sen spammar sönder det..

Permalänk
Medlem

Ja förra mitt inlägg var riktat till författaren av tråden.

Visst borde han skrivit sitt inlägg lite snyggare utan en drös med utropstecken och blandade versaler och gemener hej vilt, men det är ändå inte en tillräcklig ursäkt för er som direkt börjar klanka ner på honom och utan att ha träffat snubben dömer honom utifrån några inlägg på ett forum. Visst är kritik mot hans sätt att skriva bra, men inte den extremt negativa kritik ni riktar både direkt mot honom och hans inlägg. En del av er stämplar dessutom alla CS-spelare världen över som fjortisar som spelar ett tråkigt och utdött spel.
Jag spelar CS, men inte fan ser jag mig som en fjortis för det.

Kände mig bara tvungen att skriva av mig lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt alla swec:are!

Permalänk
Medlem

Cs är ju ett av dom roligare lan spelen enligt mig, men man längtar ju inte "lite" tills HL2 kommer ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall
Ja förra mitt inlägg var riktat till författaren av tråden.

Visst borde han skrivit sitt inlägg lite snyggare utan en drös med utropstecken och blandade versaler och gemener hej vilt, men det är ändå inte en tillräcklig ursäkt för er som direkt börjar klanka ner på honom och utan att ha träffat snubben dömer honom utifrån några inlägg på ett forum. Visst är kritik mot hans sätt att skriva bra, men inte den extremt negativa kritik ni riktar både direkt mot honom och hans inlägg. En del av er stämplar dessutom alla CS-spelare världen över som fjortisar som spelar ett tråkigt och utdött spel.
Jag spelar CS, men inte fan ser jag mig som en fjortis för det.

Kände mig bara tvungen att skriva av mig lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt alla swec:are!

Då man inte träffar personen irl, vilket man inte heller brukar göra på forum, så är det ju av texten som man får första intrycket av. Jag tar inte en person speciellt seriös om det är en text skriven som den i första inlägget. Möjligen att jag ändrar min åsikt efter att ha läst flera inlägg, om denna person skriver något vettigt, eller förklarar att denne har dyslexi eller andra läs/skriv-svårigheter.

Visst kan det hända att man har fel ibland, men det är smällar man får ta.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

PenPusher sitter med intresse och läser de gamla inläggen när Sverige förlorade i ishockey VM. Han ser många STORA BOKSTÄVER och utropstecken, men... Vad konstigt? Ingen verkar bli fjortisförklarad där.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Hade detta handlat om något annat än Counter-Strike hade tråden varit låst för länge sen och _många_ varningar varit utdelade. Synd att det är okej att spamma sönder trådar om vissa ämnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Åsa-Nisse
"Fjortis" likställer jag med omogen, gnäller på allt och alla utan anledning (under förutsättning att majoriteten gör det eftersom "fjortisen" är en liten finnig och klen kille som är för feg för att ha en egen åsikt som går emot strömmen).

föreställer mig ungefär samma.... Synd egentligen

Permalänk
Medlem

Ni som klagar på killen som skapade tråden, ser ni inte att det står cs i topic? Jag kan tänka mig att ni gick in i den här tråden enbart för att märka fel.

Permalänk
Hedersmedlem

Tyvärr är jag lite upptagen för tillfället, men flera av er har en varning/anmärkning att vänta när jag får tid. För vissa blir det nog avstängingar också.

Ha det

*Tråd låst*

Visa signatur