Säljes/Bytes Samsung Odyssey G9 240 Hz 5K skärm

Permalänk
Medlem

Säljes/Bytes Samsung Odyssey G9 240 Hz 5K skärm

Tänkte sälja/byta min Samsung Odyssey G9 (C49G95) till förmån av 4K skärm istället.
Kartong saknas till skärmen, den är köpt på blocket utav någon som vann på någon företags auktion och saknar därför kvitto. Plasten sitter dock fortfarande kvar och jag fick kablage och manual oöppnade. Med andra ord jag var den första som startade den. Den har inga döda pixlar och har varit den bästa skärmen jag någonsin ägt.

Mer info om skärmen kan ni hitta här:
Samsungs hemsida G9 Odyssey

Skärmen kan fås med standard fotstativ och original kablage + manual.
Själv så har jag köpt till den enda monitorarmen som kan stödja 49" skärmen och följde vår kära kamrat här på SweC. G9 Arm modd galleri SweC
Vill man få med monitorarm så kostar det ytterligare 2500kr (det jag fick betala). https://www.webhallen.com/se/product/341154-Ergotron-HX-Desk-...

Kom med frågor ifall ni undrar något

Observera att bud under 7000kr för skärmen ignoreras och vid slutaffär så hämtas/bytes skärmen hos mig.

Köp nu pris för skärm + monitorarm är 9990kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du lyckats registrera skärmen hos Samsung för att få skärmen att kunna täckas av eventuell fabriksgaranti? Värt att tillägga är att denna skärm nu också ligger till ganska bra kurs så om du inte registrerat skärmen hoppas jag att du kan göra det!

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Har du lyckats registrera skärmen hos Samsung för att få skärmen att kunna täckas av eventuell fabriksgaranti? Värt att tillägga är att denna skärm nu också ligger till ganska bra kurs så om du inte registrerat skärmen hoppas jag att du kan göra det!

Halloj,
Jadå, brukar alltid se till att mina produkter registreras då det underlättar oerhört för garantiärenden osv.

https://imgur.com/Na7E9aI

Tack för omtanken

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Står att du kan tänka dig sälja skärmen+armen direkt för 9990, har du något pris du skulle kunna tänka dig att sälja skärmen för utan arm på direkten också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snabler:

Står att du kan tänka dig sälja skärmen+armen direkt för 9990, har du något pris du skulle kunna tänka dig att sälja skärmen för utan arm på direkten också?

Tjenare Snabler,
Mitt köp nu pris för endast skärmen är 8000kr.
Men endast upphämtning som sagt och test hos mig innan

Lägg märke till att kartong saknas och ifall du ska hänga skärmen så är den monitorarmen den enda som klarar av 49” stabilt.

Återkom gärna via PM ifall det låter intressant.

Permalänk
Nytt bud: 7 200 kr + Hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av Snabler:

7 000 kr

Skrivet av SaltyDani:

7 200 kr + Hämtar

Buden är noterade.
Jag stänger budgivningen på Fredag klockan 18:00

Permalänk
Medlem

Är varan såld, eller är det nu på fredag du stänger budgivning då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Är varan såld, eller är det nu på fredag du stänger budgivning då?

Tanken är att budgivning ska stängas nu på Fredag ifall ingen nappar på "Köp nu priset"

Permalänk
Medlem

Jag har möjlighet att komma på fredag och köpa skärmen+armen för köp nu priset om det passar dig🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snabler:

Jag har möjlighet att komma på fredag och köpa skärmen+armen för köp nu priset om det passar dig🙂

Hej,
Noterat och vi tar kontakten vidare via PM.

Väntar med att stänga annonsen tills affären är avslutad

Permalänk
Nytt bud: 10 500 kr hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av SaltyDani:

10 500 kr hämtar

Tack för bud men som skrivet ovan så har jag accepterat Snablers bud på hela paketet.

Skulle han av någon anledning backa så står du som nästa i kön, då ditt bud ligger över köp nu priset dessutom

Permalänk
Medlem

Såld till Snabler!

Tack för visat intresse allihop

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad