Är detta det bästa just nu för min plånbok? Max 20K

Permalänk

Är detta det bästa just nu för min plånbok? Max 20K

https://www.elgiganten.se/product/gaming/laptop-gaming/317215...

Någon annan som har förslag? Tycker det totala paketet som sådant slår det mesta jag har sett i den prisklassen. Finns billigare i Acer osv men det är för dålig kvalitet på materialet/känslan enligt mig.

Permalänk

Någon med input? Tack!

Permalänk
Skrivet av MarcusSWE87:

Någon med input? Tack!

Har den laptopen är nöjd men måste notera att det är inte 16 gig ram som det står utan den är med 32 gig ram istället dom har skrivit fel så det är ett extra plus. Något du undrar över så kan jag försöka hjälpa dig. Spelar på den dagligen kan lägga upp någon bemchmark på något spel om du är intresserad 🙂

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk
Skrivet av Hatesunday:

Har den laptopen är nöjd men måste notera att det är inte 16 gig ram som det står utan den är med 32 gig ram istället dom har skrivit fel så det är ett extra plus. Något du undrar över så kan jag försöka hjälpa dig. Spelar på den dagligen kan lägga upp någon bemchmark på något spel om du är intresserad 🙂

Jasså, så du menar den är med 32gb i minne? Har beställt den nu när den kostade 17.990, så ska bli intressant o se vilket minne det är i den. Stämmer det och det är 32gb så är den än mer prisvärd 😁