Byter 6900XT mot mellanskillnad, öppen för alla förslag. Helst 3000/6000 serie kort

Permalänk
Medlem

Byter 6900XT mot mellanskillnad, öppen för alla förslag. Helst 3000/6000 serie kort

Hej, detta blir nog mitt 3e inlägg där jag försökt att egentligen byta detta kortet mot NVIDIA alternativ. Dock är jag inne på andra spår nu, eftersom med mina nya studier och hyra osv är detta kortet lite för dyrt för mig att behålla och är egentligen aningen overkill för prestandan jag nöjer mig med.

Haft kortet sedan Juli, fungerat fel fritt och prestandan är extremt bra. Kommer med dubbla bios, orginalförpackning och kvitto finns. Köpte kortet för 16.999

Modellen är av PowerColors Red Devil.

Öppen för alla förslag, är mest intresserad av en nedgradering från mitt hål mot en mellanskillnad, behöver inte vara exakt dock.

Kan hämtas eller fraktas via Postnord

Mvh
Mikail

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå

Vad vill du ha emellan i byte mot ett 2080 ti ftw3 ultra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scoore:

Hallå

Vad vill du ha emellan i byte mot ett 2080 ti ftw3 ultra?

https://www.bildtagg.se/file/xed9zl18hn7ot6fls9c7dr8f

Hej! Är mest intresserad av ett 30-serie/6000 serie kort. Tack för visat intresse ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikery:

Hej! Är mest intresserad av ett 30-serie/6000 serie kort. Tack för visat intresse ^^

Jag har ett zotac rtx 3070 ti trinity om det är intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Jag har ett zotac rtx 3070 ti trinity om det är intressant?

Hej!
Det skulle vara väldigt intressant! Vad är du bekväm med att ge i mellanskillnad?

Vi kan fortsätta konversationen i PM

Mvh

Permalänk
Medlem

Jag har ett Aorus 6800 och ett 6800xt om det är intressant med något av dessa ?