DAN Cases A4 V4.1, Noctua CPU-kylare, etc.

Permalänk
Medlem

DAN Cases A4 V4.1, Noctua CPU-kylare, etc.

Dan Case A4 Mini-ITX, med PCIe gen 4-riser, i bra skick med CPU-kylare och chassifläktar från Noctua. Allt för att optimera luftflödet i den lilla lådan om drygt 7 liter. Fläktkanalen är faktiskt oväntat effektiv.

Det enda att anmärka på är skruvarna till chassit som tappar färg (svart) direkt man närmar sig med skruvmejseln. Lär vara billigt att ersätta dessa för den som är pedant.

DAN Cases A4 V4.1

Noctua NH-L9i Low profile LGA115x

Noctua NA-FD1

Noctua NF-A9x14 PWM (två stycken)

Tänker att denna SFF-dröm kan vara värd åtminstone 1300:- (runt 3000:- nypris). Samtliga kartonger finns kvar och allt bör vara komplett. Finns för upphämtning i Åtvidaberg men eventuell frakt bör inte bli alltför dyr.

Men vänta, det kommer mera. Om du slår till nu så slänger jag med ett par oöppnade hörlurar på köpet: Jays f-Five True Wireless in-ear.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Jag kan starta budgivningen med 1000kr plus frakt exkl. hörlurarna, så kanske du kan sälja hörlurarna separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gagamelll:

Jag kan starta budgivningen med 1000kr plus frakt exkl. hörlurarna, så kanske du kan sälja hörlurarna separat.

Tack för ditt bud! Jag har ingen avsikt att dra ut på det. Tänker ett avslut imorgon 20:00 så jag hinner preppa för att få iväg prylarna på måndag. Passar det dig?

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Hej. Det går jättebra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gagamelll:

Hej. Det går jättebra.

Sådär, då har klockan passerat 20:00. Skickar ett PM.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.