Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Japp! Kanonspel.

Najs!
Jag har inget direkt nytt spel på gång som jag kommer på just nu... Nån får gärna hoppa in

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av Roger W:

Najs!
Jag har inget direkt nytt spel på gång som jag kommer på just nu... Nån får gärna hoppa in

Jag tar den!

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, ASUS RX 580 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W - Bärbar: ASUS F3SR, Core2Duo@2,6-3,1Ghz 4 GB, SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Jag tar den!

Tack

... det där bakhuvudet ger Snobben-vibbar av någon anledning, men troligen är det helt fel ute.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Skrivet av Roger W:

Tack

... det där bakhuvudet ger Snobben-vibbar av någon anledning, men troligen är det helt fel ute.

Jupp helt fel ute! Ska ärligt säga att jag inte heller visste vad det var förrän efter att jag postat den 😁

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, ASUS RX 580 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W - Bärbar: ASUS F3SR, Core2Duo@2,6-3,1Ghz 4 GB, SSD

Permalänk

Det är Bonk.
Bonk's Adventure?

Permalänk
Skrivet av Raincloud_Man:

Det är Bonk.
Bonk's Adventure?

Det är Bonk, men inte hans äventyr.

Visa signatur

Permalänk

Bonk's Hämnd då? Jag har inte sett den där serien på åratal.

Permalänk

Bonk's Hämnd då? Jag har inte sett den där serien på åratal.

Helt korrekt! Antagligen både svaret och påståendet 😁
Din tur! Annars snor jag tråden igen med något obskyrt jag aldrig testat..

Visa signatur

Permalänk

Den här är säkert för enkel...

Permalänk
Medlem

Ja 😁

Lands of lore 3!

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Skrivet av NisseG91:

Ja 😁

Lands of lore 3!

Jo.
När Westwood fortfarande var Westwood.

Permalänk
Medlem

Jo.
När Westwood fortfarande var Westwood.

Mitt bidrag!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Mitt bidrag!

<Uppladdad bildlänk>

Worms 3D?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Worms 3D?

Näpp!
En till bild

Och ledtråd:

Spelet var (är?) Adobe Flash-baserat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Näpp!
En till bild
<Uppladdad bildlänk>

Och ledtråd:

Spelet var (är?) Adobe Flash-baserat.

Adventure Quest?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Adventure Quest?

Korrekt 🙂

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Korrekt 🙂

Testar detta:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Testar detta:

<Uppladdad bildlänk>

Erepublik?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Erepublik?

Nope

Permalänk
Skrivet av Kalasis:

Testar detta:

<Uppladdad bildlänk>

Nukezone

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomas1976:

Korrekt!
Hur många år plöjde man inte ned i det spelet egentligen...

Permalänk
Skrivet av Kalasis:

Korrekt!
Hur många år plöjde man inte ned i det spelet egentligen...

Jag fastnade aldrig riktigt i det själv men hade en arbetskamrat som fick ta ett allvarligt snack med chefen av produktivitetsskäl.

Vi testar den här. Bilden är lätt maskerad för att inte göra det alltför googlingsbart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomas1976:

Jag fastnade aldrig riktigt i det själv men hade en arbetskamrat som fick ta ett allvarligt snack med chefen av produktivitetsskäl.

Vi testar den här. Bilden är lätt maskerad för att inte göra det alltför googlingsbart.
https://i.imgur.com/oq0H9sv.png

Det lär ju vara Donald Duck's playground!

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Skrivet av Nioreh83:

Det lär ju vara Donald Duck's playground!

Det lär det vara.
Bra jobbat

Permalänk
Medlem

Allright. Då tar vi lite härlig EGA. Tror inte denna varit med än.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Fick helt halloween harry vibbar av den bilden men efter snabb googling så såg jag direkt att det var fel, minnet är inte riktigt vad man skulle vilja alla gånger

Visa signatur

ASUS TUF Gaming Z590-Plus WIFI ; ASUS Strix GTX1080 ; Intel i7-11700k ; Scythe Mugen 5 Rev.B ; Kingston HyperX 2x8Gb DDR4, 2666MHz ; Corsiar 850W ; Samsung 850Evo, 500Gb SSD ; 1,5Tb + 2Tb HDD ; Define R5 Black ; någon DVD läsare ; Blackstorm Mus ; Corsair Raptor Gaming K30 Tangentbord

Permalänk
Medlem

Tyckte det såg ut som OG Duke Nukem först, men karaktärerna är lite för söta, så jag gissar på ett annat Apogee/3DRealms spel... Bio Menace?

Visa signatur

| Corsair Obsidian 1000D | AMD Ryzen 9 5950x 3.4 GHz(5 GHz boost) med Corsair iCue H170i Elite Capellix | Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero | G.Skill Trident Z neo, 2x16GB 3600MHz C16 | ROG Strix LC GeForce 3090 Ti 24GB | 1x Seagate FireCuda 520 1TB, 1x Samsung 850 EVO 250GB, 1x Samsung 970 EVO 1TB, 2x 1TB HDD, 1x Seagate Ironwolf 16TB HDD | Corsair AX860i | ASUS PG279Q & ASUS XG27AQM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Tyckte det såg ut som OG Duke Nukem först, men karaktärerna är lite för söta, så jag gissar på ett annat Apogee/3DRealms spel... Bio Menace?

Korrekt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då kör vi med en riktig gamling, men ändå cutting-edge för sin tid.

Visa signatur

| Corsair Obsidian 1000D | AMD Ryzen 9 5950x 3.4 GHz(5 GHz boost) med Corsair iCue H170i Elite Capellix | Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero | G.Skill Trident Z neo, 2x16GB 3600MHz C16 | ROG Strix LC GeForce 3090 Ti 24GB | 1x Seagate FireCuda 520 1TB, 1x Samsung 850 EVO 250GB, 1x Samsung 970 EVO 1TB, 2x 1TB HDD, 1x Seagate Ironwolf 16TB HDD | Corsair AX860i | ASUS PG279Q & ASUS XG27AQM|

Permalänk
Medlem

Trespasser?

Visa signatur